Mala Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 heisann.Startet maskina i dag og la merke til no spezz, den gjikk rolig.Fant raskt ut at stock vifta på Heatpipen min hadda tatt kvelden etter ett LAN party :-? "]http://www.thermaltake.com/products/chipse...tpipe.htm[/img] Her er den orginale vifta, men det eg lurer på er om eg kan kjøpe en ny og muligens bedre vifte for og så montere denne på Heatpipen :-? NOen som veit noe om dette? kom med forslag. Trenger vel ikkje å nevne at kortet er klokket.. :wink: Takker for lle svar Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 heisann.Startet maskina i dag og la merke til no spezz, den gjikk rolig.Fant raskt ut at stock vifta på Heatpipen min hadda tatt kvelden etter ett LAN party :-? "]http://www.thermaltake.com/products/chipse...tpipe.htm[/img] Her er den orginale vifta, men det eg lurer på er om eg kan kjøpe en ny og muligens bedre vifte for og så montere denne på Heatpipen :-? NOen som veit noe om dette? kom med forslag. Trenger vel ikkje å nevne at kortet er klokket.. :wink: Takker for lle svar Mål hvor stor vifta er og se om du får tak i en på samme størrelse. Mer kan jeg ikke si Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Eller du kan bare feste en 80mm vifte eller no.. sånn provosorisk.. kjøler sikkert bedre.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 Eller du kan bare feste en 80mm vifte eller no.. sånn provosorisk.. kjøler sikkert bedre.. en 80 mm vifte, hmm ja vil nok kjøle bedre, kan eg feste den me skruer tro? elle må eg herje på me å finn en anne måte hehe, kan vere litt kjekt det også Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Mala, er du en jente ??? Lenke til kommentar
Gizmokvakk Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Funker det ikke med skruer har jeg god erfaring med strips Lenke til kommentar
Josten Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Eller limpistollim. Har reddet meg noen ganger. Lenke til kommentar
Gizmokvakk Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Er det ikke ganske vanskelig å fjerne lim fra limpistol etter at det har tørket? (Hvis det du limer er rent og pent først da) Lenke til kommentar
Josten Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Tja.........Da jeg limte en vifte fast i kabinettet mitt satt de mer enn godt nok fast. Det gikk greit å dra den av, men måtte bruke en del kraft. Limet fikk jeg også pelt av med litt tolmodighet. Da hadde jeg ikke rengjort flatene først. Hvis man bruker noen dråper burde det ikke være for vanskelig å løsne igjen. Kan jo alltids bruke en liten kviv til å skrape med. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 Tja.........Da jeg limte en vifte fast i kabinettet mitt satt de mer enn godt nok fast. Det gikk greit å dra den av, men måtte bruke en del kraft. Limet fikk jeg også pelt av med litt tolmodighet. Da hadde jeg ikke rengjort flatene først. Hvis man bruker noen dråper burde det ikke være for vanskelig å løsne igjen. Kan jo alltids bruke en liten kviv til å skrape med. En kamerat av meg limte et ska opp på veggen med limpistol en gang.. når han skulle ha det vett så satt han oppå skapet uten at det datt ned.. veggen bare bulte utover.. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Tja.........Da jeg limte en vifte fast i kabinettet mitt satt de mer enn godt nok fast. Det gikk greit å dra den av, men måtte bruke en del kraft. Limet fikk jeg også pelt av med litt tolmodighet. Da hadde jeg ikke rengjort flatene først. Hvis man bruker noen dråper burde det ikke være for vanskelig å løsne igjen. Kan jo alltids bruke en liten kviv til å skrape med. En kamerat av meg limte et ska opp på veggen med limpistol en gang.. når han skulle ha det vett så satt han oppå skapet uten at det datt ned.. veggen bare bulte utover.. Jeg brukte sånn lame ass limpistol til 29kr på clas ohlson. Tror den ikke limer like godt som den han brukte. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Hvis du ser på veggen hans nå så ser du bare 4klatter med lim som henger der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå