anon12234 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 for å unngå å bli hobbypsykolog på fest må man finne seg venner å feste med som ikke er 13 år i hodet. 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2013 Det er ikke nærme venner men bekjente. Venners venner osv. Mine nærmeste veit at her er det ikke mye sympati å hente. Dessuten er de fleste nærmeste vennene mine menn og dermed mindre drama. Med få unntak Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Da får du bare vente til du er eldre, voksne mennesker driver ikke på slik Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2013 Da får du bare vente til du er eldre, voksne mennesker driver ikke på slik De er mellom 20 å 30 alle sammen. Jeg får begynne å feste med venninnene til mamma heller . Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 De er mellom 20 å 30 alle sammen. Jeg får begynne å feste med venninnene til mamma heller . Bare fordi dem er 30 betyr ikke at dem er voksne 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2013 Nei DET skal være givet.. 1 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Hehehehe, jeg kjenner litt igjen det der. I fylla blir folk fort no vanvittig åpne og snakkesalige. Har du opplevd å ha to stykker som samtidig har prøvd å fortelle deg livshistorien sin, og de prøver å overdøve værandre, uten selv å forstå det? Jeg har, visste ikke om jeg skulle le eller bli forbanna. Akkurat den gangen klarte jeg å fikse dem sammen i praten, begge sto og fortalte, og trodde at den andre hørte på... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå