medlem-124997 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg har ufrivillig pådratt meg, eller kanskje man heller skal si blitt tildelt rollen som alle festers hobbypsykolog. Det vil si at aboslutt alle ender opp med å sette seg på soffan ved siden av meg og lange ut om alle sine problemer. Det kan være alt fra kjærlighetstrøbbel, til usikkerhet ved egen legning, trang til å iføre seg det andre kjønns klær, og gud vet hva.Kort sagt må jeg ofte deale med problemer jeg overhodet ikke klarer å relatere meg til. Jeg har forsøkt gang på gang og lempe denne byrden over på andre.Feks prøver jeg ofte å lempe de gutta som er usikker på egen legning over på mine homofile venner, uten hell. Alle som kjenner homofile vet at disse er mer kyniske og kalde enn noen andre, og mine homofile venner avskyr feks transer og bifile som pesten.Jeg har forsøkt å be dem kontakte psykolog, snakke med dama/typen, jeg har forsøkt å si at "du dette her kan jeg ikke relatere meg til jeg!" og når jeg begynner å bli god å full kan jeg også ende opp med å bli frekk og si at "du dette driter jeg rett og slett i".Like forbanna suger de seg fast i meg, som klegg og igler og det som verre er.Jeg er som en magnet som alle med psykisk tunge perioder suges bort mot, og når jeg ser dem skrede mot meg og reiser meg opp fra sofaen og løper ut for å "røyke" så beiner de etter og sier "du! VI TO MÅ SNAKK NO!:D:D:D" Til å med på Morten Abel konsert i sommer, når jeg stod å gira meg opp til Birmingham Hoe og skulle kose meg skikkelig ble jeg formelig overfalt av ett menneske som jeg ikke hadde snakka med siden ungdomsskolen og fikk etter kanskje 30 sekunder ett alt for stort innblikk inn i vedkommedes love life og seksualliv de siste 6 årene.Jeg kjente det klødde i fingrene når jeg stod der og på ett tidspunkt prøvde jeg å gløtte litt backstage for å se om noen hadde ett tau jeg kanskje kunne henge meg i. JEG VIL IKKE VITE DETTE!! Hjelp meg! Dette ødelegger helgene mine! Jeg gruer meg til å gå på Vorspill til folk fordi jeg alltid ender opp med å bære andre byrder, byrder som ofte bare er bagateller igjennom mine egne øyne.Av å til lurer jeg på om jeg bare må avvise dem med høyre neve!Jeg er jo ikke noen hyggelig person en gang, hvorfor i alle dager skal alle komme til meg?! Jeg er den siste som har medfølelse og råd når du har falt for en narkoman mann, eller når du vil begynne å ta østrogen, eller når du er forelsket i en fyr som liker ei anna jente. HUSJ! GÅ BORT!! HUSJ SA JEG! 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Det blir nok mindre populært å dele problemene sine med deg hvis du deler dem med alle andre. Det kan du gjøre litt og litt i dagene etterpå, men det er nok enda mer effektivt å reise seg opp og for eksempel rope "Hei, alle sammen! Petter er homo!" neste gang du får et problem i fanget på vorspiel. 3 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2013 Du jeg har tenkt tanken!Og med han transvestitten har jeg bare gitt faen og fortalt alt til de andre gutta. Han snakka så høyt at de hørte han uansett.Men jeg ønsker jo ikke å være tidenes bitch heller.Jeg mener alle disse problemene er idiotiske. Liker du gutter, så ha sex med gutter. Liker du dame klær så ha på deg dameklær. Ikke lag ett problem ut av noe som allerede er ett faktum. Lev med det heller.Dette er jo folk jeg ser igjen jevnlig, og etter at jeg ble aleine for en tid tilbake har jeg hatt veldig stort fokus på å bygge ett kontaktnett som ikke har noe med xen og gjøre. Ergo er det kjipt om jeg skal bli bitchen ingen gidder henge med osv. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Rudde Skrevet 8. desember 2013 Populært innlegg Del Skrevet 8. desember 2013 Ikke sitt i sofaen på fest. 13 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Hva med å bare si "jaja, det er bare sånn det er" eller noe slikt. Enkelt og greit, og egentlig ikke nyttig for noe. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2013 Rudde den skal jeg huske!Men som jeg nevnte tidligere, de beiner etter meg uansett! Lenke til kommentar
vidor Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Hva er de disse folkene prøver å hjelpe deg med ? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Hva med å si jeg har ikke lyst til å prate om slikt på fest fordi jeg liker å ha det gøy på fest/liker ikke å være hobbypsykolog på fest/e.l. Det enkle er ofte det beste. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2013 Hva er de disse folkene prøver å hjelpe deg med ? Ingenting. Mine problemer holder jeg alltid for meg selv. Det er bare bageteller ingen trenger å vite om uansett. Det som skjer er at det starter som en vanlig prat. Og så plutselig bare smeller det. Og jeg sitter der. Er det personer som har snakket med meg om shit før, så kommer de bare rett bort å åpner samtalen sin om det, "husker du jeg snakka om han *****" osv, selv om det kanskje er ett halvt år siden jeg så vedkommede. Jeg tenkte jeg skulle si at jeg tar 240,- timen neste gang de kommer bort å setter seg atme meg. Tipper de ler i to sekunder før de gunner på med alle problemene sine. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2013 Hva med å si jeg har ikke lyst til å prate om slikt på fest fordi jeg liker å ha det gøy på fest/liker ikke å være hobbypsykolog på fest/e.l. Det enkle er ofte det beste. Føler jo jeg har prøvd å sagt det mange ganger tidligere. Men kan prøve å formulere meg akkurat som du skrev nå neste gang. Kan også nevne før noen foreslår det, at jeg har prøvd både å virke ekstremt uinteressert og beint ignorere de forskjellige personene. Da sitter de å dulter borti meg for å få oppmerksomhet. Jeg trenger nye venner. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Ingenting. Mine problemer holder jeg alltid for meg selv. Det er bare bageteller ingen trenger å vite om uansett. Der har du svaret. Endret 8. desember 2013 av vidor Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Rudde den skal jeg huske! Men som jeg nevnte tidligere, de beiner etter meg uansett! Du møtte de i sofaen, samtalen er etablert, mye lettere å løpe etter deg da, så som jeg sa tidligere ikke sitt i sofaen på fest. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Kom med HELT useriøse svar, så slutter nok folk etterhvert . For eksempel: Sier noen de tror de er homo; påstå at de muligens er en alien. Sier noen at ikke har hatt sex på 5 år; si du er jomfru. Sier noen de har mistet en god venn; si du har en gullfisk h*n kan få. Sier noen de gamblet bort halve lønningen; si h*n burde prøve russisk rulett neste gang. osv osv osv ___________________________________ Vær også mer klar på at du er ute for å ha det artig, ikke bli overlesset av alle andres problemer. Bare si det rett ut, at dette er et dårlig tidspunkt for å ikke ha det artig. Endret 8. desember 2013 av Because I need change! 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Det blir nok mindre populært å dele problemene sine med deg hvis du deler dem med alle andre. Det kan du gjøre litt og litt i dagene etterpå, men det er nok enda mer effektivt å reise seg opp og for eksempel rope "Hei, alle sammen! Petter er homo!" neste gang du får et problem i fanget på vorspiel. Da risikerer du at han blir Messias, life of Brian-style. Endret 8. desember 2013 av Red Frostraven Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Føler jo jeg har prøvd å sagt det mange ganger tidligere. Men kan prøve å formulere meg akkurat som du skrev nå neste gang. Kan også nevne før noen foreslår det, at jeg har prøvd både å virke ekstremt uinteressert og beint ignorere de forskjellige personene. Da sitter de å dulter borti meg for å få oppmerksomhet. Vel, i fylla er det ekstra vanskelig å ta hint. Om de overhører hva du sier, si ifra en gang til dobbelt så høyt, så viser du at du ikke synes det er greit at de overhører deg, noe som fortsatt er respektløst selv om folk er fulle. Jeg synes nå det er litt rart med vår kultur at så mange menn må drikke for å snakke om indre liv og følelser, det er vel derfor alt sammen bobler opp på fester. Endret 8. desember 2013 av Aiven Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Fortsett med å være like sympatisk og uselvisk som du fremstår her, så skal du se at problemet løser seg av seg selv 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Noe lignende det I need change er inne på, men svar med ting som at du trengere nd rink, at det er varmt der inne, at det har vært dårlig vær i det siste, du glederd eg til jul - bare noe helt annet enn det de tar opp. Gjesp når de prater, vis at du ikke er interessert. Si at du har vurdert dameklær også om noen sier det Det er jo ganske frekt da forsåvidt. Går kanskje an å forsøke å be dem oppsøke deg på andre tidspunkt også, at du er der for å ha det gøy Endret 8. desember 2013 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2013 Fortsett med å være like sympatisk og uselvisk som du fremstår her, så skal du se at problemet løser seg av seg selv Men det GJØR jo ikke det! Ikke en gang når jeg er regelrett frekk! Hvorfor lager folk så store problemer ut av bagateller? Sist gang hu ene begynte å legge ut om crushet sitt på en som er narkis begynte jeg å snakke om han Helander fyren som har en datter med kreft, i ett forsøk på å sette ting i perspektiv. Jeg snakket til en vegg!! Lenke til kommentar
vebbiii Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Føler jo jeg har prøvd å sagt det mange ganger tidligere. Men kan prøve å formulere meg akkurat som du skrev nå neste gang. Kan også nevne før noen foreslår det, at jeg har prøvd både å virke ekstremt uinteressert og beint ignorere de forskjellige personene. Da sitter de å dulter borti meg for å få oppmerksomhet. Jeg trenger nye venner. Hvilke folk henger du med da? I mitt nettverk er det ca aldri drama på fest, alle koser seg og har det kjekt stort sett. Som mann ville jeg vanligvis gitt beskjed om at kompliserte kjærlighetsproblemer ikke akkurat er favoritt-temaet på fest. Jeg vil dog være mer villig til å diskutere slike ting med en god kompis enn en fjern bekjent. Kanskje du blir valgt fordi du er jente og har et sympatisk utseende? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Krev like høy timebetaling som ekte psykologer gjør. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå