Gå til innhold

Starte ny char eller ikke`?

Anbefalte innlegg

Hey

har en lvl 31 katt, rein bue og sneak.

Det jeg lurer på er å bytte til ny rase og nye skills. f.eks sverd og Heavy armor. eller mage. er det stor forskjell. ser jo at det er mange kule våpen og armor som ikke jeg kan bruke når jeg er leiemorder.

Noen som har prøvd noe av det andre skillsa som anbefaler dem? det blir jo seff nye quest i lvlinga . nå har jeg tatt alle tyv og nesten alle dark Brotherhood.

Tar ned drager på 4 skudd, tar ned fleste mobs på 1-2 skudd...

noe å annbefale? er det verdt det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller du på PC eller konsoll?

Hvis du spiller på PC ville jeg ha vurdert perk overhauls som Skyrim Redone eller lignende. Med SkyRe spesielt er det langt større grunner til å prøve ut nye karakterer med nye "builds", føler jeg.

Selv bruker jeg ofte light armor og 2h våpen, og synes det er en artig variant. En "spellblade" med 1h våpen, light armor og destruction og/eller illusion/alteration blir nok min neste karakter.

-Deluze

Lenke til kommentar

Hvorfor trenger du ny character? Kan du ikke bare bruke den du har, og kjøre alle andre quests + levle perks annerledes? ;)

Edit: Dersom du liker clean characters stiller det seg jo annerledes... I så fall; go for it! Mye å gjøre i Skyrim, verdt å teste det meste.

Endret av Phate
Lenke til kommentar

Det er veldig gøy å prøve ulike karakterer med ulike spesialiteter. Jeg kjørte først en heavy-armor warrior. Fokuserte på two-handed, mest warhammer. Kjempegøy! Men det er også veldig gøy å kjøre one-handed med skjold. Lvl'er du opp i block så er det ganske tøft etter hvert når du kan sakke ned tiden slik at du kan beskytte deg fra nesten hvert eneste slag og "bumpe" tilbake når folk slår etter deg så de faller bakover. Jeg syns Skyrim er utrolig tøft med heavy-armor. Smithing er så mye mer moro da, og syns også heavy-armor ser mer kult ut etter hvert som du lvl'er opp.

Er veldig gøy å prøve de ulike retningene. Så dersom du kjenner at du har veldig lyst til å prøve noe nytt vil jeg anbefale det! Kan jo alltids spare på den gamle karakteren. Dersom du vil så kan du jo bare hoppe tilbake til den. Jeg holder for tiden på med en mage, conjuration og destruction. Veldig gøy det og!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...