Gå til innhold

Pris på glattkjøring


OF5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seriøst? Det må jo være svindel. Jeg betalte 12k for hele pakka (grunnkurs, mørkekjøring, landevei, glattkjøring, obligatoriske kjøretimer, teori, oppkjøring, leie av bil på oppkjøring).

Hvilket år var dette og hvilken kjøreskole?

Er dessverre så dyrt nå til dags. Synes at det er unødvendig å ha så mye obligatorisk, og skal det først være obligatorisk burde prisene vært MYE lavere.

Lenke til kommentar

Hvilket år var dette og hvilken kjøreskole?

Er dessverre så dyrt nå til dags. Synes at det er unødvendig å ha så mye obligatorisk, og skal det først være obligatorisk burde prisene vært MYE lavere.

Svein Svendsen på Carl Berner, 2011. Verdt å nevne at jeg fikk grunnkurs+mørkekjøring gjennom VGS for 500,- og at jeg ikke tok mer enn to kjøretimer. Det er mye penger å spare hvis man gjør en liten research og vurderer alle alternativer.

Lenke til kommentar

Svein Svendsen på Carl Berner, 2011. Verdt å nevne at jeg fikk grunnkurs+mørkekjøring gjennom VGS for 500,- og at jeg ikke tok mer enn to kjøretimer. Det er mye penger å spare hvis man gjør en liten research og vurderer alle alternativer.

Oi! Jasså, var ikke klar over at en fikk det så billig! Også gjennom vgs.. Smart du :)

Kan hende det er bare enkelte steder i landet de har det så billig kanskje? Tror ingen kjøreskoler har det så billig her jeg bor, jeg googlet en del..

Lenke til kommentar

Seriøst? Det må jo være svindel. Jeg betalte 12k for hele pakka (grunnkurs, mørkekjøring, landevei, glattkjøring, obligatoriske kjøretimer, teori, oppkjøring, leie av bil på oppkjøring).

 

Jepp, her er prisene:

 

Førerprøve: 1700,-

Kjøretime:675,-

Trinn 2 veiledningstime: 675,-

Trinn 3 sikkerhetskurs på bane: 4450(glattkjøring, i tillegg kommer 1000,- for baneleie oppå den prisen igjen)

Trinn 3 veiledningstime: 675,-

Trinn 4 sikkerhetskurs på vei: 8750,-

Vurderingsprøve med rapport: 1350,-

 

Leie av bane(NAF): 1000,-

 

 

I overkant dyrt synes nå jeg.. :(

Endret av OF5
Lenke til kommentar

Det der syns jeg var dyrt. Sjekket min tidligere kjøreskole nå, og dagens priser ligger på: Glattkjøring: 3800,- (inkl. leie av bane). Langkjøring: 3000,-

 

Den gangen fikk jeg (i likhet med Latias) Grunnkurs for bare noen hundrelapper på ungdomsskolen. Men dette var i mer "privat engasjement" av eieren av nevnte kjøreskole.

 

Kanskje du burde ha sett deg om etter en billigere kjøreskole, TS? Selvsagt hør på erfaringer med kvalitet og sånt også (der er stor forskjell på kjøreskolene), men alle de prisene du opplister der er rimelig høye. Min tidligere kjøreskole er ikke av de billigste, og ligger et stykke under din.

Lenke til kommentar

Det der syns jeg var dyrt. Sjekket min tidligere kjøreskole nå, og dagens priser ligger på: Glattkjøring: 3800,- (inkl. leie av bane). Langkjøring: 3000,-

 

Den gangen fikk jeg (i likhet med Latias) Grunnkurs for bare noen hundrelapper på ungdomsskolen. Men dette var i mer "privat engasjement" av eieren av nevnte kjøreskole.

 

Kanskje du burde ha sett deg om etter en billigere kjøreskole, TS? Selvsagt hør på erfaringer med kvalitet og sånt også (der er stor forskjell på kjøreskolene), men alle de prisene du opplister der er rimelig høye. Min tidligere kjøreskole er ikke av de billigste, og ligger et stykke under din.

 

Er 3 kjøreskoler der jeg bor(Stord), og alle ligger på cirka samme prisen. Det er LANGT til neste kjøreskole.. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...