AnonymDiskusjon Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Hei. Jeg har i det siste hatt veldig problemer med å vite når jeg er mett etter måltider. Jeg har den tanken i hodet som sier at når man er mett, så kjenner man at magen strekker seg (og det er vel delvis sant også). Problemet mitt er at hvis jeg har spist et måltid av normal størrelse og ikke kjenner at magen strekker seg, så tror jeg at jeg ikke har spist nok. Det hender derfor at jeg spiser mer. Senere, ca. 1 time etterpå blir jeg da dårlig. Hvordan kan jeg vite når jeg er mett og når jeg ikke er det? Jeg har også litt problemer med å vite når jeg er sulten. Jeg har av en eller annen grunn lært meg til å jeg skal spise når jeg er trøtt og slapp. Så hvis jeg da har en dag der jeg er veldig sliten og trøtt, spiser jeg altfor mye (opp til 3000 kalorier, trenger kun 1800). Hvordan kan jeg endre dette? Anonymous poster hash: 2f4d3...cda Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Du kan prøve med å ikke spise deg stappmett eller mett i det hele tatt. Ta en lett overkommelig porsjon med mat til middag, og spis heller småting innimellom måltidene om du blir sulten. Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Spis en vanlig posjon, vent en halv time, hvis du da er sulten så spiser du litt mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå