sector Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Hvor anbefaler dere at jeg sender mine filmer til fremkalling? Bildene blir tatt med Hasselblad, så jeg ønsker å sende til en god fremkaller, ikke noe FotoKnutsen-greier. Om det koster litt mer betyr mye mindre enn kvaliteten en får tilbake i form av bildene. Om det er innenlands eller utenlands betyr ikke så mye. Bare kom med anbefalinger, gjerne linker, priser osv. Anbefalinger om å fremkalle selv er ikke ønskelig. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg ville prøvd Profoto: http://www.profoto.no/index.cfm?id=134700 Lenke til kommentar
M.H Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Hei! Tror de her og vil være verdt et forsøk. Har ikke prøvd dem selv siden jeg fremkaller selv. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Sjekk med Antonio Stasi Classic Camera i Bergen. Han har egen lab, og jobber med alle formater. Er ikke sikker på om han tar E6, C41 framkaller han i alle fall. 1 Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 USB porten min Lenke til kommentar
tomme86 Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Har ikke prøvd fotoimport selv, men de skriver ut på meget gode papirer som du selv kan velge. LINK Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Akersgata Foto AS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå