Wuldig Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Hei. For noen dager siden fant jeg ut at data'en min ikke klarte å spille musikk eller videoer uten at det skurret. Jeg var redd for at høyttaleren var ødelagt. Jeg koblet data'en opp mot et headsete for å sjekke om lyden kom bort, noe den ikke gjorde... Noen som vet hva dette kan være og hva jeg burde gjøre med den. Endret 8. desember 2013 av Wuldig Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Er dette stasjonær eller bærbar? I og med at lyden ikke forsvant i head settet så er det nok neppe høyttalere som det er noe galt med. Hvis det er en stasjonær med eget lyd kort så kan du prøve å bytte lyd kortet. Ellers så er jo lyden integrert i HK så de kan det bli vanskeligere. Ha du de nyeste drivere? Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2013 Har denne - Så tror ikke det er noe galt med driveren. Vet ikke hva som er galt. Lyden på head sette er også rar nå.. Burde jeg levert den inn til reparasjon eller er det noe jeg kan gjøre selv. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Mulig det er ett eller annet med lyden i HK da. Har du garanti på den? I så fall så bør du bruke denne! Ellers så ser det ut som om du må levere den på rep. Lenke til kommentar
Wuldig Skrevet 10. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2013 Tror jeg fortsatt har idiot forsikring på den. Så jeg skal sende en meld til NetOnNet med en gang Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Sjekk ut garantien, også ser du om denne kan reparere dette. Hvis ikke så får du derimot noe å styre med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå