lurerpånoee2 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Hei jeg er 16år jeg er ikke homo. En venn av meg vet ikke om han er homo og lurer på om han kan suge meg. sånn at han ser om han liker det eller ikke. burde jeg?? 2 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 HAHAHA hahaha hahahahahaa ha :'D 4 Lenke til kommentar
mekanikern Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Not sure if troll or not 4 Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Ja, da blir dere bestevenner. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Så lenge du ikke har noen fordommer og er trygg på seksualiteten din, så skal det vel gå bra. Du vil i hvert fall ikke dø av det, så kanskje det er bedre å angre på noe du har gjort enn å angre på noe du ikke har gjort? Vær en venn. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Hei jeg er 16år jeg er ikke homo. En venn av meg vet ikke om han er homo og lurer på om han kan suge meg. sånn at han ser om han liker det eller ikke. burde jeg?? Det går fint ann å like sex med eget kjønn uten å være homo. Spørsmålet er jo om han blir forelsket i gutter eller ikkje. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Hva slags konsekvenser vil det ha for vennskapet deres? Vil dere kunne være venner på samme måte etter? Hva føler du om at han vil gjøre der? Blir det din første seksuelle erfaring? Er vel mange som eksprimenterer uten at det trenger å bety noe. Det er vel opp til deg og hva du er komfortabel med. (Usikker på hvor seriøs dette innlegget egentlig er ) Lenke til kommentar
Chrstan Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 I ordene til Bjørn Hellfuck : det e bare den som tar imot som e homo Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Syns du burde spørre læreren din foran klassen din siden du er så usikker om det. 2 lurer på om dere begge er homser ettersom du lurer på om du vil bli sugd av en gutt....tror dere hadde blitt et et fint par stå på ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå