Øystein.F. Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Fire personar lagar imponerande sci-fi-univers.I No Man's Sky kan du besøke alle stjernene på himmelen Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Dette er jo hva jeg håpet EVE Online var før jeg testet det. 1 Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Høres veldig spennende ut! Cosmos Intro (narrated by Carl Sagan) Noen lignende prosjekter som kan være av interesse (og er gratis): Noctis (gammelt dataspill) The Space Engine (ikke et spill ennå, men veldig imponerende) Celestia (fantastisk planetarium program) Endret 8. desember 2013 av Mithridates VI 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Dette hadde jeg aldri hørt om før VGX pisset i natt. Ble mildt sagt svært nysgjerrig på hva dette her kan få til Lenke til kommentar
genesis Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Håper de ikke legger opp til økonomiske transaksjoner utover måndelig betaling eller engangssum. Endret 10. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Egentlig som Elite 2, der man også kan besøke samtlige stjerner man kan se i galaksen, men her med planetutforsking i tillegg. Joda, det kan bli interessant likevel. Lenke til kommentar
Leif.ross Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Dayumn, har jobbet på noe lignende med en venn i ca ett år nå. Men tok aldri initiativ til å gjøre noe stort med det. Tanken var at hver spiller startet på hver sin planet, for så å bygge baser, utvikle teknologi, helt til punktet der han har mulighet til å nå andre planeter og andre spillere. Så basicly et grenseløst first-person sandbox spill. Utviklet det først som en slags rom-versjon av minecraft, noe vi scratchet for ca tre måneder siden. Gikk så over til en versjon uten voxels, noe som er ekstremt mye mer komplisert, men gir oss muligheten til å gjøre så utrolig mye mer ut av spillet. (mer dynamisk bygging, unlimited level of detail og mer realistisk fysikk osv). Ca halv-ferdig med å skrive motoren. Skulle satt av litt mer resurser til å jobbe med det når vi ser hvor mye oppmerksomhet dette spillet får Men egentlig ganske umulig å sette av mer tid til utvikling, da begge studerer og jobber fulltid. Uansett, håper No Man's Sky blir en suksess! Lenge siden jeg har sett et spill som faktisk har guts nok til å satse så høyt! Screenshot: 1 Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Minner litt om infinity prosjektet https://inovaestudios.com/ Lenke til kommentar
Aniratak Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Veldig spennende! Lurer på hvordan gameplay blir.. Om det blir veldig "overfladisk" utforskning eller mer detaljert.. Hva blir liksom formålet til spilleren og hvem er han? Morsomt at studio ligger i lille Guildford. Har vært der en del ganger, ikke store byen. Lionhead Studios ligger jo også der. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Dette føler jeg på meg blir et av de spilla som ser for gode ut til å være sant. Utforske alle stjerner, og i tillegg besøke planeter. Hvordan har 4 personer tenkt å fylle ut noe så omfattende ordentlig uten å bruke 20 år på det? Blir mye generisk i dette spillet. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Spennende! Kan ikke de parre seg med minecraft og Kerbal Space Program? Det tror jeg hadde vært mitt ultimate spill. No Mans sky + Minecraft + Kerbal Space Program. Endret 9. desember 2013 av Psykake Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Ikke for å være altfor skeptisk, men Spore er friskt i minnet. Og det var laget for mange millioner dollar, hvilket budsjett har No Man's Sky? Lenke til kommentar
Aniratak Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Spilte en del Spore når det kom ut men jeg får inntrykk av at dette er noe helt annet. Spore var gøy i starten, men falt av når spillet begynte å avansere seg. Ble liksom ikke så moro som jeg trodde, funksjonene var så begrenset og var det samme om og om igjen. Edit: Det er jo kanskje det som er fallgruven til dette spillet også. Litt FOR mye å jobbe med, så alt blir ganske overflatisk. Vi har vel ikke fått vite så mye om gamplay til dette spillet da. Tviler på at det kommer til å gi Spore-vibber. Men som sakt, har ikke fått vite så mye enda. Endret 9. desember 2013 av Aniratak Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Ikke for å være altfor skeptisk, men Spore er friskt i minnet. Og det var laget for mange millioner dollar, hvilket budsjett har No Man's Sky? Nå var ikke budsjettet til Spore problemet, men heller hvor kjedelig gameplayet faktisk var. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Dette gikk rett til på topps på min "etterlengtede-spill"-liste. Gråt nesten gledestårer av å se traileren. Sjansen for at det innfrir forventningene er vel minimal, men det er lov å håpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå