KarenO Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Kunne noen sett over og rettet denne teksten for meg? Yo y Marta levantado a las siete y media. El sol calentado mi cuerpo cuando he abierto la puerta, sido un cálido mañana. El día de ayer empezado con un desayuno fantástico en una restaurante en el Platja d’Aro con Marta. Hemos comido francés baguettes con queso, mahonesa y ensalada y bebido zumo. Después de la desayuno buena, hemos comprado boleto de autobús por el viaje para Girona. Cuando llegado Girona a las diez, hemos encontrado Jordi y Romina. En la Girona estación he comprado billetes de ida y vuelta por el tren para Figueres mientras Jordi y Romina hablado con Marta. Cuando hemos llegado Figueres estación he comprado una botella con agua por que yo tenido muy sediento después de prolongado viaje. Podemos ir a pie por el paseo para Dalí museo. Cuando hemos finalmente venido a Dalí museo, yo y Jordi comprado billete de entrada mientras Marta y Romina comprado suvenires. Hemos estado en el museo para dos horas! Dalís artes son elegante y el museo soy una experiencia inolvidable. Marta tenido una cámara y hemos tomado muchas fotografías con Dalís artes. Me gustado mucho las obras de Salvador Dalí, especial el autorretrato de Dalí. Después de visitado a museo hemos decido para comido en una restaurante llamado “Bien” en el centro de Figures. Yo y Marta comido perros calientes y Jordi y Ramona comido pollo con una exclusiva ensalada. Jordi y Ramona saldado de la cuenta por que han entendido esto tenido una fantástica experiencia. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Ser ikke ut som mange feil, og når jeg prøvde å oversette den så ble det det du ser under her. Marta og jeg sto opp klokken halv åtte . Solen varmet kroppen min når jeg åpnet døren , var en varm morgen . I går startet jeg med en god frokost på en restaurant på Platja d' Aro med Marta . Vi har spist franske baguetter med ost , majones og salat og drakk juice . Etter god frokost , kjøpte vi bussbillett for turen til Girona . Når Girona ankom ti , fant vi Jordi og Romina . I Girona stasjonen kjøpte jeg rundtur billetter til toget til Figueres mens Jordi Romina og snakket med Marta . Da vi ankom Figueres stasjon kjøpte jeg en flaske med vann , fordi jeg hadde veldig tørst etter den lange reisen . Vi kan gå langs strandpromenaden til Dalí-museet . Når vi endelig kom til Dalí-museet , meg og Jordi inngangsbillett kjøpt mens Marta og Romina kjøpte suvenirer. Vi har vært på museet i to timer ! Dalis kunst er elegant og museum'm uforglemmelig . Marta hadde et kamera og har tatt masse bilder med Dalis kunst . Jeg likte verkene til Salvador Dali , Dali selvportrett spesiell . Etter at vi besøkte museet besluttet å spise på en restaurant som heter " Good" i sentrum av figurene . Meg og Marta Jordi spist pølser og kylling og Ramona spist med en salat eksklusivt . Jordi og avgjort konto Ramona forstått at dette hadde en flott opplevelse . Så jeg tror nok at denne teksten er brukbar jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå