Øystein.F. Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Lara Croft får seg eit solid grafisk løft på nyåret.Tomb Raider kjem til neste generasjon Lenke til kommentar
Krispo123 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Kanskje jeg kjøper det til ps4 også, fantastisk og undervurdert spill i mine øyne 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Konge spill som jeg glatt kjøper igjen. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 1080p på begge konsoller for de som synes det er viktig kinect features på xbox one versjonen og lys effekter på kontrolleren på Ps4 versjonen for em som synes det er stas ... Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 1080p på begge konsoller for de som synes det er viktig kinect features på xbox one versjonen og lys effekter på kontrolleren på Ps4 versjonen for em som synes det er stas ... Syntes 1080p er viktigere enn å snakke med spillet. Men det syntes kanskje ikke du? Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 er det dlc coder eller kommer alt paa disc'en?.... Lenke til kommentar
Satyrion Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 vil det se bedre ut enn ultra setting på PC? 30 ller 60 FPS? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Dette her gav meg en helt sinnsyk underholdningsverdi når jeg kjøpte det på PS3, fantastisk spill! Litt usikker på om det blir ett gjenkjøp da. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Spilt det på PC med alt på max og det er et ekstremt pent spill. Og et utrolig gøy spill. Tipper jeg blir til å kjøpe det til enten XBO eller PS4, og virkelig gå all inn for å finne og gjøre absolutt alt som er i spillet. Lenke til kommentar
samco Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Syntes 1080p er viktigere enn å snakke med spillet. Men det syntes kanskje ikke du? Fungerer så bra voice med kinect at gjerne mere 1 Lenke til kommentar
IceImp Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Holder på med dette på 360 nå, og må si at det allerede har en meget god visuell personlighet, så det kan ikke skade å gjøre det teknisk bedre heller. Hadde håpet på en oppfølger, dog. Lenke til kommentar
samco Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Knall bra spill men ... litt 50,50 om dette er en "melking" av neste gen med tanke på spille tørken jan til mars Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Aldri spilt, så da blir det vel kjøp. Lenke til kommentar
Schizm Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Eg speler gjennom spelet nå, så langt er det et av dei beste moderne eventyrspelene eg har spelt. Slår ikkje "Open world"-spel som Far Cry og ES men et fantastisk spel, dette blir nok et av dei første spela når PS4 kjem i hus. Lenke til kommentar
Blake Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Kjøper det mer enn gjerne på PS4 for å spille gjennom det en gang til jeg. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Knall bra spill men ... litt 50,50 om dette er en "melking" av neste gen med tanke på spille tørken jan til mars Nettopp fordi det er dårlig med nextgenspill på de nye konsollene, så er det jo supert at folk lanserer oppgraderte versjoner av eksisterende spill som klarer utnytte de nye konsollene bedre. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Dessverre så får ikke Lara ny personlighet, så da blir det nok ikke noe mer penger fra meg. For så vidt er det nok flere utviklere som kunne slippet "PC versjonen for konsoll" på den nye generasjonen, enkle penger for de og mer spill for de med ny generasjon konsoll. Endret 8. desember 2013 av Civilix Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Edit: Nvm, leste feil. Endret 8. desember 2013 av amir90 waits for alice Lenke til kommentar
Tenkom_InnleggNO Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Det eneste som er imponerende med TressFX er hvor mye fpsen synker. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Syntes 1080p er viktigere enn å snakke med spillet. Men det syntes kanskje ikke du? Mulig jeg misforsto.. men, 1080p skulle det jo være på BEGGE konsollene?! Så da er vel diskusjonen om det er viktigere om man kan "snakke med spillet", eller se på lyseffekter på kontrolleren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå