Meridies Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Hei, vi skal skrive og argumentere for og imot en sak som har vært mye omtalt i media. Så spørsmålet blir vel, kan dere hjelpe meg med å finne saker som har vært mye omtalt i media denne måneden? Tenker at Pisa-undersøkelsen er relevant, men hvilke argumenter for og imot en slik undersøkelse kan jeg komme med? Hva med andre saker... Er takknemlig for svar. Beklager hvis tråden er plassert feil. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Pisa, opptøyer i ukraina, overvåkning er blant noen. Også dette mellom iran, israel og USA kan vell også nevnes. Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2013 Takker for svar. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Så har du bestemt deg over hvilken du skal velge enda? Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2013 Så har du bestemt deg over hvilken du skal velge enda? Hehe, nei. Vi får en sak alle skal skrive om i morgen. Derfor har jeg satt meg inn i de mest omtalte sakene slik at jeg har en liten anelse om disse sakene på tentamen i morgen. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Ok, så det er tentamen det er snakk om. Trodde det var snakk om stil eller lignende jeg, men da er det greit. Lykke til! Vi får håpe at det går bra. Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2013 Haha, tusen takk. Trodde det gikk bra, men fant ut at jeg glemte tittel på del 1, altså den delen der jeg skulle argumentere for eller imot om det er greit å kjøpe merkeklær til sine barn. Altså, saken vi skulle skrive om ble ingenting av det jeg trodde. Jeg sitter dog med en utrolig dårlig følelse av at alt sammen gikk til h****** fordi jeg glemte tittel. Det sto forresten ikke noe om dette i oppgavebestillingen, men er allikevel overbevist om at jeg vil trekkes for, da en tekst ikke er komplett uten tittel. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Nei, ikke bekymre deg over dette. Hvis teksten var bra så skjønner nok læreren at du nok bare glemte en overskrift. Ellers så telles ikke tentamen så veldig mye heller da. Vent til Eksamen med å bekymre deg over slike ting Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2013 Nei, ikke bekymre deg over dette. Hvis teksten var bra så skjønner nok læreren at du nok bare glemte en overskrift. Ellers så telles ikke tentamen så veldig mye heller da. Vent til Eksamen med å bekymre deg over slike ting Tusen takk, er selv klar over at det ikke teller før 3.klasse, men allikevel gjør jeg alltid mitt beste. Kan jo ikke ''drite'' i et fag, selv om jeg går i første. Men, takk. Nå følte jeg meg plutselig litt bedre. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Ja, jeg har selv brukt tid på å bekymre meg over mye rart, men som oftest så løser bekymringene seg. Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 10. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2013 Haha, jeg får håpe det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå