Meep Skrevet 10. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2013 Uten å trekke tråden helt off-topic, hvor mye kjølefunksjon vil du si at tilleggsvifter til kabinettet har? Tenker da på noe alà dette. Gjerne i forhold til ettermarkeds kjøler hvis det er dette kabinettet du snakker om så mener jeg at hvis du monterer en vifte på siden av kabinettet så skal temperaturen generelt kunne synke et par grader. likte den Noctua NH-D14 kjøleren, men den virker litt stor. Men det burde vel kunne gå uansett? og i allefall så er det vel ram sporene som er mest utsatt? og i og med at jeg foreløpig bare har bestilt 2 brikker burde det vel gå greit? Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Noctua NH-D14 er rimelig stor, den dekker over alle ram sporene, så jeg anbefaler deg å gå for low profile ram om du vurderer denne kjøleren. men jeg vil også anbefale hyper 212 evo, da dette er et solid alternativ til under halve prisen og den tar heller ikke opp plass over RAM brikkene. Lenke til kommentar
Fx21 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 hvis det er dette kabinettet du snakker om så mener jeg at hvis du monterer en vifte på siden av kabinettet så skal temperaturen generelt kunne synke et par grader. Tenker på å montere vifter på innsiden av R4 kabinettet, ja. Formålet er vel egentlig for å få clocket opp cpuen ytterligere uten å heve temperaturen noe merkverdig. Lenke til kommentar
Meep Skrevet 10. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2013 Tenker på å montere vifter på innsiden av R4 kabinettet, ja. Formålet er vel egentlig for å få clocket opp cpuen ytterligere uten å heve temperaturen noe merkverdig.Kan kanskje bli vanskelig å clocke CPU høyere bare ved å montere en vifte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå