enurs Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Ligger bra i pris: http://www.ibutikk.no/s/Acer-Aspire-V5/Core_i7.html Men har lest at noen plages med støy. Lurer derfor om noen har kjøpt versjon med i7 core altså den nyeste? Støy er det verste for meg men liker alt annet med pc. Pc skal brukes til jobb og batteritid , skjerm, og støy er viktigst tilsammens med hastigheten. Hvordan er keyboard og mus? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg har ikke hørt at det skal være noen særegne problemer med akkurat den typen Aspire V5, men jeg kan jo ta feil her, så det er nok også best å forhøre seg med andre, og også kanskje teste den. Lenke til kommentar
provolone Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Det er en annen tråd her inne ang. bla støyproblenmer. Dette gjaldt en modell flere hadde bestilt fra cdon. Selv leverte jeg min tilbake pfa viftestøyen som oppsto under hardere belastning. Lenke til kommentar
enurs Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2013 fikk du en ny og fungerte den? Jeg har lest den tråden men dette er en nyere versjon med i7 så jeg tenkte om problemet var løst. Vurderer å kjøpe denne pc men ikke om det finnes støy problemer. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Viften på min støyer litt under maks last, men ikke sjenerende for min del. Touchpaden derimot er katastrofe... Lenke til kommentar
provolone Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 De løste saken med å heve kjøpet via angrefrist, selv om jeg gidde de muligheten til å fikse det. Har bestillt meg en annen maskin istedet. Litt synd, for forutenom den horible touchpaden så likte jeg maskinen veldigt godt. Var noe greier med wlan og, mistet signalet fra router ett øyeblikk med jevne mellomrom ca 1 gang i timen. Kjempeirriterende under online spilling. Ser de har ett par andre varianter av samme maskin på komplett som og er returnert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå