Gå til innhold

[Løst] Ny android på Cube U30GT2


JokkareN

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har kjøpt meg ett Cube u30gt2 Nettbrett, og har veldig lyst å installere ny Android på det. Det pga at jeg vil ha bort de kinesiske programmene som var standard prog her og samt kanskje få litt bedre ytelse (?) innmaten på nettbrettet var ganske bra da jeg kjøpte den, men da jeg fikk den henger den seg litt opp å er ganske treig i reaksjonene. Kan det hjelpe med ny Android? Hvor kan jeg laste ned Android, hvilken type annbefaler dere og hvordan installerer jeg?

 

Takker så mye for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her står det hvordan du rooter den: http://www.flashmyandroid.com/forum/showthread.php?1784-Root-your-Cube-U30GT-yourself-in-3-steps&p=11523&viewfull=1#post11523

 

Da blir du "Administrator" og kan fjerne programmene som er på den (under "Removing Bloat")

Okei.. Skal jeg gjøre dette via Laptopen? Installere android SDK på laptopen, koble nettbrettet til og gjøre det på den måten?

Lenke til kommentar

Jepp.

Bare pass på å følge alt steg for steg.

Hei igjen! Jeg er ganske "tung" lært, og er ikke så flink i Engelsk som alt står forklart på. Er det en mulighet for deg å forklare meg sånn någelunde kjapt hvordan jeg gjør dette? Gjorde det som det stod, "installere ADT på Laptopen for så og installere USB driver der og koble nettbrettet på laptopen. Da stod det at det skulle poppe opp noe her på laptopen men gjorde ikke det."

Lenke til kommentar

Det blir egentlig vanskelig å forklare det noe bedre enn slik det står.. :p

 

Om du kjenner noen som har rootet sin Android mobil, eller kjører custom rom på den så dra til dem å prøv. De skjønner sikkert hvordan det skal gjøres, å de har mest sannsynlig ADB installert med drivere som trengs.

Okei, takk uansett! Setter pris på hjelpen! :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...