chaag Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Hei Har akkurat kjøpt meg ny TV (http://www.lg.com/no/tv/lg-55LA640V) Denne TVen støtter funksjonen WiDi/Miracast som skal gjøre det mulig å bruke TVen som en trådløs skjerm til PCen. På 'Din Side' står det følgende: " "Legg merke til at det er bare PC-er med de aller nyeste prosessorene ("Sandy Bridge") fra Intel som støtter denne nye standarden, altså de som er i ferd med å komme inn på markedet nå i begynnelsen av 2011." Min stasjonære PC: Intel Core i5-4670K Haswell ASUS GeForce GTX770 OC – 2 GB GDDR5 ASUS Z87-A Socket 1150 ATX Netgear trådløst nettverkskort Kan jeg bruke WiDi/Miracast med denne PCen? I så fall, hvordan fungerer det? Endret 8. desember 2013 av chaag Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Hvis du har Windows 8.1 ja. Om Miracast er aktivert i TVen kan du søke den opp under Devices. Lenke til kommentar
chaag Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg bruker Windows 7. Er det noen måte jeg kan bruke det uten å oppdatere til Windows 8? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå