Velosiraptor7 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Hvorfor slettet dere den tråden? Det er en stund siden. Har jeg ikke lov å lage tråder som mange andre lager? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg var nettopp inne på den tråden (du mener er slettet) - så greit ut der ..? Lenke til kommentar
Velosiraptor7 Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg lagde en tråd som het den store pinnacle studio 17 tråden. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg fant en tråd som heter "Pinnacle 17 tråden", og innlegget sier: "Hei. Pinnacle 17 er helt genialt, untatt at det slutter å virke noen ganger." Moderator (ikke meg) har kommentert "Meningsløs tråd". Og jeg må vel si meg enig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Kan svare deg siden det var jeg som slettet den. Tråden din inneholdt kun én setning. Ingen problemstilling. Ingen noe som helst. Litt innsats kreves når man oppretter nye tråder. Siterer retningslinjene: Emnetittelen skal beskrive trådens innhold og eventuelle problemstilling godt og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå