thmro Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Disse skal normalt tenne av seg selv når det blir mørkt, men gjør det ikke lengere. Når jeg prøver med bryteren , blinker tre av lysene når jeg skrur på. Forslag? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Har du sjekket sikringen til ute lysene? Det er rett og slett mulig at det er kun at denne sikringen har gått, eller at bryteren har slått seg ned. Hadde selv en slik situasjon for ett par år siden, og jeg fik meg en god latter da jeg fant ut at det kun var sikringen. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Sikringen bør vel være i orden når lysene blinker. Kan være gåen trafo eller fotocelle. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Hva slags lyskilde (pærer) er det i disse? Vet iallefall at vanlige sparepærer kan slite i kulda. Spesielt hvis de er montert "hengene" dvs. gjengene/sokkel er oppe. Er visst noe med at gassen i slike synker til bunnen og da sliter de med å tenne evt. lyser veldig svakt. De mer kostbare husholdnings LED sparepærer har ikke dette kulde-problemet. Lenke til kommentar
thmro Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2013 Sikringen er i orden. Det var halogen, byttet pærer da jeg trodde det var problemet. Nå sitter det LED i.Hvordan sjekker jeg trafo og fotocelle? Lenke til kommentar
Ledlys Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 hvilken IP grad har led-spottene du har satt i? Om det kommer vann/fukt inn til lysdiodene slutter den å virke. Lenke til kommentar
thmro Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2013 Du snakker nå om pærene? eller selve lampene?De nye pærene virket ikke fra starten av, men når man slår av og på bryteren blinker tre av seks lamper. Kan se ut som det er to sett på 3 lamper som er koblet sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå