xtyfoonx Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Hallo. Jeg har et lite problem. Jeg drev å oppdaterte windows i går og måtte restarte pcen. Når jeg kom på pcen igjen var det noe merkelig. På den ene skjermen min er det en liten stripe helt nede som driver og popper opp og ned. Først trodde jeg det var den oppgavelinja som var ødelagt men det var det ikke. Er mildt sagt irreterende når jeg spiller. Noen som vet var som må gjøres? Endret 8. desember 2013 av xtyfoonx Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Prøv og slett skjermkortdriveren også legger du inn nyeste versjon igjen. Deretter restart. Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Prøv og slett skjermkortdriveren også legger du inn nyeste versjon igjen. Deretter restart. Skal jeg bare laste ned den samme driveren som jeg slettet?,0 Jeg slettet AMD catalyst control center. og det ser ut som det funket. Men vet du hvilken jeg skal laste ned igjen? Forresten den jeg slettet lastet jeg ned på disken jeg fikk med skjermkortet. Jeg lastet ned et program som skule vise meg de nyeste driverene for skjermkortet mitt. Jeg lastet ned den driveren den viste men når den skulle gjøre noe så stod det . Det kan være skjermen flirrer og blinker., Dette var ikke noe unormalt siden dette har jeg sett før. Men det som skjer når den blir svart på den ene blinken er at den stopper helt opp. Musen kan ikke bevege seg eller noe. Så nå laster jeg bare ned den cd greia igjen Endret 8. desember 2013 av xtyfoonx Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Ikke bruk den CD, gamle drivere der. Gå til http://www.amd.com og last ned nyeste der. Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2013 Ikke bruk den CD, gamle drivere der. Gå til http://www.amd.com og last ned nyeste der. Vet du hvilken jeg skal ha? Jeg har Gigabyte HD 7970 og Windows 8. Jeg lastet ned den som stod skulle passe med det men da stoppet pcen helt opp og ble helt svart med bare viseren på skjermen. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg la inn 13.11 i går etter å ha slitt med rød skjerm i BF4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå