Redaksjonen. Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Vi ser på apper som lar deg treffe likesinnede, mikse musikk og ta kreative bilder. Et spill har vi selvfølgelig også med.Test: Apper til Android og iOS Lenke til kommentar
abooAyoob Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Det er lenge mellom hver gang jeg klikker innom "ukens utvalgte apper". Det er så bortkastet å klikke igjennom for å kikke etter om det er en android app, man blir så skuffa. Det er svært brukeruvennlig å gjøre det på denne måten. Kan dere ikke samle det slik at man kan klikke på et ikon for android/iphone/ios/wondows/whatever og bare få opp relevante apper? Da hadde jeg giddet å følge med, har egentlig lyst, men i dag er man faktisk så lat at man ikke gidder å klikke seg igjennom alle sidene bare for å sjekke... 6 Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Én app til Android og resten til iOS. Jeg bruker selv iOS nå, men synes det blir litt for dumt for Android-brukere å måtte bla gjennom alle appene bare for å se at samtlige ikke er relevant for dem. Hvordan appene sorteres og presenteres burde forbedres. F.eks [2 - MiniMash (iOS)] Lenke til kommentar
janguke Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Bruker både android på mobil og ios på nettbrett og blir lett forbanna hver gang flesteparten av appene det er snakk om er på ios. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg