Snopmaster Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Er det flere som har testet appen til Knack (både IOS og Android), som gjør at du kan samle deler via appen og overføre til selve spillet? Jeg får bare ikke overført delene til spillet. Noen som vet hvordan? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Funka fint for meg! Man må koble appen til PSN-kontoen, det gjør man i instillinger. Deretter når man er inne i selve Knack-spillet, kan man velge "Overfør Delere" eller noe sånt, husker ikke helt. Enten i hovedmenyen, eller så er det i menyen når man spiller Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg koblet meg inn på PSN-kontoen og fikk opp valget "hente deler" når man trykker pause. Men problemet er at denne er "grå", slik at man ikke får trykket på den. Kan det være at jeg allerede har den aktuelle delen kanskje? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Det er jo godt mulig. Du kan sjekke delene du har fått i spillet om mot delene i appen så ser du Endret 8. desember 2013 av Selvin Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2013 Eller så kan jeg starte en helt ny save, og se om jeg får overført da. Men kjipt å ikke få brukt de på "hovedsaven" da :-) Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 12. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2013 Har nå fått overført mange deler til en ny save! Var sånn at jeg allerede hadde åpnet opp delene på spillet, de delene jeg fikk på appen! Genialt konsept ihvertfall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå