Bytex Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 (endret) Neida, ikke hvis du bor i rosablogger-verdenen til sånne som Ida Wulff. De som bare DØØØØØR etter å komme tilbake til Oslo Vest og alle de fancy sushibarene og trendnisse-utestedene vettu. Sitte i sin svindyre loftsleilighet på Frogner (med obligatorisk gipsutskjæring i taket) og se på Sex in the City-DVD boksen sin. Endret 19. januar 2014 av Bytex 4 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 Neida, ikke hvis du bor i rosablogger-verdenen til sånne som Ida Wulff. De som bare DØØØØØR etter å komme tilbake til Oslo Vest og alle de fancy sushibarene og trendnisse-utestedene vettu. Sitte i sin svindyre loftsleilighet på Frogner (med obligatorisk gipsutskjæring i taket) og se på Sex in the City-DVD boksen sin. Imponerende. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 (endret) Jeg er null og niks "ute på byen" i Oslo, så den siden av byen bryr jeg meg katta om. Men å ha "alt" på ett sted er glimrende. Gå ut døra for å ta seg en kaffe på en kafe, stikke ned på outland og browse nerdeting, stikke på deli de luca en søndag formiddag og kjøpe noe digg. Osv. Er ikke helt enig med deg at alt er "på et sted" føler når jeg er i Oslo og besøker min søster at alt er så sprett og at man må gå i en evighet, ta trikk eller ta taxi ( som er ganske dårlig ide i Oslo) for å komme fra A til B. Men folkenen i Oslo har jeg faktisk lite imot, de virker veldig hyggelige og hjelpsomme. Endret 1. februar 2014 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Jeg bodde i Oslo i 5 år, og stortrivdes. Bra klima, landets beste tilbud på det meste, mange forskjellige folk, du kan garantert finne noen du liker. 10 minutter til sentrum med yrende folkeliv, eller 10 minutter andre veien til de dype skoger der fuglesang og dine egne skritt er alt du hører. Kontrastene i Oslo er unike. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå