V. Haugen Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 I dag kan du vinne en eksotisk toppmodell med Android!Konkurranse: Julekalender 2013 – luke 8 Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Kunne blitt en veldig fin premie dette. Må si at jeg håper på en Samsung galaxy s4 4G fra i går mer, men jeg tar gjærne i mot denne også. Har aldri hatt en mobil fra ZTE. 2 Lenke til kommentar
JrXX Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Kunne blitt en veldig fin premie dette. Må si at jeg håper på en Samsung galaxy s4 4G fra i går mer, men jeg tar gjærne i mot denne også. Har aldri hatt en mobil fra ZTE. Mine erfaringer med ZTE er så langt bare bra. Hadde en ZTE blade i mange år, overlevde mye som jeg ikke ville trodd den skulle=D Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Kunne blitt en veldig fin premie dette. Må si at jeg håper på en Samsung galaxy s4 4G fra i går mer, men jeg tar gjærne i mot denne også. Har aldri hatt en mobil fra ZTE. Mine erfaringer med ZTE er så langt bare bra. Hadde en ZTE blade i mange år, overlevde mye som jeg ikke ville trodd den skulle=D Det er fint å høre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg