Niklasp Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 I dag kan du vinne mange flotte premier.Konkurranse: Dette kan du vinne i luke 8 Lenke til kommentar
ZweiNor Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Kjapp btw; Linken til HW.no går egentlig til gamer.no sin kalender 7 Lenke til kommentar
Ashaman88 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Og Amobil-linken går til oversikten over vinnere. Endret 8. desember 2013 av Ashaman88 2 Lenke til kommentar
Griffus Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Vanskelig, dette med linker? 4 Lenke til kommentar
jnnyk Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Syntes dere burde lære dere dett med linker altså . Er litt irriterende at linkene ikke stemmer ? 2 Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Vinne Gear og Note III igjen? Klager ikke jeg! Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Og akam-linken går til gårsdagens "luke" ... :-/ Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 og om man prøver å gjøre det dere ikke fikk til i artikkelen og går mauelt til "www.hardware.no/julekalender" ender man også på gårdsdagens kalender... Ser ut for noe litt mislykket automatisering her... 1 Lenke til kommentar
GaffaDuck Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Kjapp btw; Linken til HW.no går egentlig til gamer.no sin kalender Fortsatt ikke fått ordnet :/ Er ikke meningen at man skal kunne vinne note 3 tror jeg Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2013 Kjapp btw; Linken til HW.no går egentlig til gamer.no sin kalender Fortsatt ikke fått ordnet :/ Er ikke meningen at man skal kunne vinne note 3 tror jeg Hei! Beklager for at lenken ikke ble fikset før nå. Lenkene våre går alltid til den nyeste kalenderluken, så det er rart det ikke fungerte i går. Hardware.no-lenken som pekte til Gamer.no var forøvrig helt og holdent min feil. Beklager! - Niklas Lenke til kommentar
The mystical forest Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 "En ny dag og et nytt produkt. Hos Amobil.no kan du vinne 4G-telefonen ZTE Nubia Z5. Denne telefonen gir deg mye kraft for pengene, og har en stor og fin 5-tommer skjerm, full HD-oppløsning og det meste du kan trenge av funksjoner." Stemmer det at den har 4G o.O? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg