VargAamo Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Sjekk hva som skjuler seg bak kalenderluken:Konkurranse: Julekalender 2013 – luke 8 Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Please, please, please la meg vinne for en gangs skyld. Lenke til kommentar
jonny Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Jeg får beskjeden "Du deltar allerede i denne konkurransen" enda jeg ikke gjør det...? Lenke til kommentar
Harald1008 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Kan dere please legge ut noe pc deler som premie? Foreksempel i5 4670k og et asus z87 pro hovedkort? 3 Lenke til kommentar
Mr. Larsen Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Krysser alt som krysses kan! Lenke til kommentar
V e g a s Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg ønsker virkelig å vinne fordi jeg trenger en ny mobil og jeg har aldri vunnet noe her Lenke til kommentar
otl Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Kan dere please legge ut noe pc deler som premie? Foreksempel i5 4670k og et asus z87 pro hovedkort? Vinner du her kan du sende premien til meg for summen av HK'et og CPU'en. Litt i overkant av 3000kr. Dagens premie har en verdi på 7000kr og du ønsker til rundt 3 i stedet? Syns premien er knall jeg, selv om det ikke er absolutt det jeg ønsker meg mest men. Endret 8. desember 2013 av otl 1 Lenke til kommentar
Esp3nB Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg ønsker virkelig å vinne fordi jeg trenger en ny mobil og jeg har aldri vunnet noe her Du er ikke den eneste ^^, min mobil er må jeg restarte nesten daglig fordi den mister kontakt med nettet, og 3,5mm pluggen slutta å funke for leeeenge siden :S... Har heller aldri vunnet noe her selv :S Håper kort sagt at jeg vinner Lenke til kommentar
Even mikal Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 åååå jeg ønsker denne mobilen så sykt masse verdens kuleste og beste mobil :D Lenke til kommentar
Even mikal Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 jeg har sony xperia play mobil som ikke kan kjøre noen spill/snappchat så trenger en ny mobil. Lenke til kommentar
G Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Kan dere please legge ut noe pc deler som premie? Foreksempel i5 4670k og et asus z87 pro hovedkort? Jeg vil nesten tro at de fleste av premiene er slike produkter de har hatt inn til testing, som produsentene ikke krever at de leverer tilbake. F.eks. så var gårsdagens premie ihvertfall uttestet av HW.no At du får nøyaktig det du spør etter er vel litt for optimistisk, og at du i tillegg går ut som vinneren av nøyaktig det du er på jakt etter er vel enda drøyere. Det kan hende likevel at det dukker opp hovedkort, men det vet jo ikke vi lesere noe som helst om. Det er vel mer aktuellt å selv sjekke ut hvilke produktomtaler omkring hovedkort og CPU som har vært de 2-3 siste månedene. Det er nok heller de produktene som kan komme som julekalender premier. Lykke til da. Sjansen å bli vinner er så ekstremt tynn at jeg selv står over en del av konkurransene. Men, selvfølgelig om man deltar alle 24 gangene så er jo sjansen 24 ganger istedet for la oss si 3. Lenke til kommentar
Junk Inbox Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Kan dere please legge ut noe pc deler som premie? Foreksempel i5 4670k og et asus z87 pro hovedkort? Eller ett fett skjermkort... Lenke til kommentar
oyso Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 hade passet bra å vinne nå siden mob min tok kvelden i går Lenke til kommentar
Kipman2000 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Sjansene er vel heller tynn når det kommer til å vinne noe, men jeg lærer noe om produktene de gir som premier og så er det en liten hyggelig greie inn mor jul. Jeg trenger ingen mobil, men hadde jo vært morro å vinne for en gangs skyld så klart! Lenke til kommentar
gurubashi arena Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg har HTC One X+... Har behov for ny telefon nå! Lenke til kommentar
brosolok Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 har så lyst til å vinne denne prisen! Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg har HTC One X+... Har behov for ny telefon nå! Hva er galt med den da? Hadde en Htc one x i 1 år og 5 måneder ca. før den døde, men det var en bra mobil. One x+ er da bare bedre Lenke til kommentar
NothingForever Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Dette så ut til å være en av de bedre premiene denne sesongen.. :-) Ja takk, gjerne! Lenke til kommentar
anas2002 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg ønsker virkelig å vinne fordi jeg trenger en ny mobil og jeg har aldri vunnet noe her Du er ikke den eneste ^^, min mobil er må jeg restarte nesten daglig fordi den mister kontakt med nettet, og 3,5mm pluggen slutta å funke for leeeenge siden :S...Har heller aldri vunnet noe her selv :S Håper kort sagt at jeg vinner Samme her går rundt med en Nokia C1 og har aldri vunnet noenting her. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 jeg har en siemens c25 trenger jeg ny mobil da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå