Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

føler jeg har feber..

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke for å være negativ, men varigheten kan variere veldig. Det er forskjellige virus ute og går, og noe blir man delvis "immun" mot, mens andre blir man dausjuk av. Blir man slått ut en uke av omgangsyke så er det også normalt..

Ja, såklart. Det kan være alt, men det lignet på spy syken. Jeg var f eks forkjølet samtidig som jeg hadde spy syke, og det var mildt sagt ikke godt!

Lenke til kommentar

Ved måling under armen bør man legge på 0,5 grader. Hvordan folk reagerer ved febere r ulikt. Søstern ligger rett ut ved 38. Jeg blir litt hyper ved feber, også oger 40. Man MÅ ikke legge seg, men søvn er lurt når man er syk. Om du ikke vil ligge, så kan du sitte/ligge og se tv eller surfe.

Er alltid greit å sjekke om man tror man har feber. Om man ikke tar hensyn til at man er syk, så kan man risikere å bli sykere og over en lenger periode.

God bedring. Husk å få i deg væske. Febernedsettende er lurt over 39. Selv er jeg av typen som bruker å bikke 40, men er ikke slik for alle. Greit å være obs om feberen blir høy.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Enten rent tull eller ødelagt termometer...

45 grader feber er på grensen til dødelig...

Alt over 40 grader bør man vurdere å dra til legen

Ikke noe av det, var i starten av 40 ihvertfall, husker han knapt klarte å se noe og at han måtte ha is på seg. altså kald is ikke is som i den spiselige

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...