Gå til innhold

Hva ønsker DU deg til jul?

Lami

Anbefalte innlegg

1. Kamerastativ
  2. Green/blue screen
  3. Kindle Lesebrett
  4. Vannkoker
  5. Gran Turismo 6 (PS3)
  6. Battlefield 4 (PC)
  7. Penger
  8. Olabukser
  9. Skjorter
  10. Gensere
  11. Logitech G35 (Hodetelefon til spilling)
  12. Asus RT-N66U (Router)
  13. Det Mørke Tårn V - Stephen King (Bok)
  14. PlayStation 4
  15. Assassins Creed IV - Black Flag (PS4)
  16. Corsair Obsidian 750D eATX

Tvilsomt at jeg får noe av de dyre tinga, som PS4, kabinett m.m. Men jeg fikk beskjed om å skrive ned det jeg ønsket meg, uansett pris.

Det jeg håper mest at jeg får er kamerastativ, vannkoker, GT6 og Asus RT-N66U.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Kommer fra han som ønsker seg hundre millioner til jul.

Hvem ønsker seg ikke hundre millioner? å bare si noe helt tilfeldig til meg slik som du gjorde gjør deg til et troll. Du trenger ikke å oppføre deg så tullete når folk kommer her og sier hva dem ønsker deg, bare la meg og andre være i fred. Folk kommer hit for å si hva dem ønsker seg, ikke for at en enkel slange skal snike seg inn og lage unødvendig kvalme, stopp med dette nå ellers rapporterer jeg deg til mod/amin...

Lenke til kommentar

Hvem ønsker seg ikke hundre millioner? å bare si noe helt tilfeldig til meg slik som du gjorde gjør deg til et troll. Du trenger ikke å oppføre deg så tullete når folk kommer her og sier hva dem ønsker deg, bare la meg og andre være i fred. Folk kommer hit for å si hva dem ønsker seg, ikke for at en enkel slange skal snike seg inn og lage unødvendig kvalme, stopp med dette nå ellers rapporterer jeg deg til mod/amin...

Hvis du hadde skrevet at du ønsker deg penger istedenfor 100000000 kroner, så hadde du gitt inntrykk av å være seriøs. Å skrive at du øsnker deg 100000000 kroner, så gir det inntrykk av at det bare var et tullete innlegg (useriøst).

• Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hvis du hadde skrevet at du ønsker deg penger istedenfor 100000000 kroner, så hadde du gitt inntrykk av å være seriøs. Å skrive at du øsnker deg 100000000 kroner, så gir det inntrykk av at det bare var et tullete innlegg (useriøst).

Smak og behag, jeg kjenner meg selv best og jeg hva jeg ønsker meg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...