Gå til innhold

Er det ekstra kult å ha en klapptelefon?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De bruker klapptelefoner nettopp for å, på en god måte, visuelt fortelle at karakteren legger på, eller "slenger på røret". Blir ikke det samme med en touch-telefon.

Da jeg hadde klapptelefon brukte jeg alltid legg-på-knappen. Huff så flaut. Nå føler jeg meg rimelig teit!

Jeg kunne vært en milliard ganger kulere om jeg bare hadde klappet sammen telefonen!

Lenke til kommentar

Ja, og jeg regner med at i det du slengte telefonen i havet så ble den ødelagt, og du ville heller trolig ikke finne den igjen. Dermed kanskje litt dumt, men hvis du hadde vært med på en slags film så hadde det hele kanskje det hele ha vært smakfullt, men nå er det dessverre slik at du ikke er med i noen film så da tror jeg at du skal la det være med tanken. ;)

Lenke til kommentar

Klapptelefoner har noe ekstra for seg på film da man regner med at de er burner phones.

Ser tidvis folk i England med burner phones, men det er ikke fullt like kult når en rødhåret og fregnete tjukkas står der med turistkamera og en 'burner phone'.

Man må være litt mystisk (eller bare på film?) før burnerphone er kult.

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Burner%20phone

Endret av Jofred
Lenke til kommentar

Det er ganske vanlig i dag og tro at klapp telefoner ser kule ut på film. Men la oss se på det store bildet. Er det egentlig sånn, eller er det sånn at klapp telefonene gjør filmen kul og ikke motsatt. Så fort man plaserer en klapp telefon i hånda på noen, så blir alt plutselig som en hollywood film rundt den personen.

Ta Obama som et eksempel, kjedelig grå president med en blackberry, men hva skjer dersom vi gir han en klapp telefon?

Vel , jeg lar bilde snakke for seg...

flipphones.jpg

Endret av esoteric
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...