EvilSeagull Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 De blir brukt i hver eneste film Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Du ser for gamle filmer, i nyere har alle iPhone Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) De bruker klapptelefoner nettopp for å, på en god måte, visuelt fortelle at karakteren legger på, eller "slenger på røret". Blir ikke det samme med en touch-telefon. Endret 7. desember 2013 av Saft Suse 4 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 7. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2013 Du ser for gamle filmer, i nyere har alle iPhone Kom igjen alle vet at iphone i filmindustrien er kjøpt og betalt. Snakker du om touchtelefoner generelt? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Jeg vil si at i de nyere filmene å blir det mer smarttelefoner som f eks i phone. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 7. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2013 De bruker klapptelefoner nettopp for å, på en god måte, visuelt fortelle at karakteren legger på, eller "slenger på røret". Blir ikke det samme med en touch-telefon. Da jeg hadde klapptelefon brukte jeg alltid legg-på-knappen. Huff så flaut. Nå føler jeg meg rimelig teit! Jeg kunne vært en milliard ganger kulere om jeg bare hadde klappet sammen telefonen! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Jeg ville ikke ha betraktet deg noe kulere for det Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Definitivt. Klapp telefoner er kanskje noe av det kuleste man kan ha. Selv nye filmer bruker mye klapp-phones. 1 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg ville ikke ha betraktet deg noe kulere for det Hadde jeg hatt en klapptelefon idag så hadde jeg skreket i røret "youre fired, hank!" og klasket på røret! så etterpå hadde jeg kastet telefonen på sjøen for å gjøre det hele ekstra ekstra kult Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Ja, og jeg regner med at i det du slengte telefonen i havet så ble den ødelagt, og du ville heller trolig ikke finne den igjen. Dermed kanskje litt dumt, men hvis du hadde vært med på en slags film så hadde det hele kanskje det hele ha vært smakfullt, men nå er det dessverre slik at du ikke er med i noen film så da tror jeg at du skal la det være med tanken. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Er man kul nok til og ha en klapp telefon er man kul nok til og pælme den på sjøen også, uten og bry seg om konsekvensene. 1 Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Klapptelefoner har noe ekstra for seg på film da man regner med at de er burner phones. Ser tidvis folk i England med burner phones, men det er ikke fullt like kult når en rødhåret og fregnete tjukkas står der med turistkamera og en 'burner phone'. Man må være litt mystisk (eller bare på film?) før burnerphone er kult. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Burner%20phone Endret 8. desember 2013 av Jofred Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg vil ikke helt fefinere det.som kult. Det hadde kanskje blitt betraktet som kult på ungdomsskolen, men ikke ellers i andre miljøer vil jeg tro, men jeg må innrømme at jeg hadde fått meg en god latter hvis jeg hadde sett en som gjorde dette! Det skal innrømmes! Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Det er ganske vanlig i dag og tro at klapp telefoner ser kule ut på film. Men la oss se på det store bildet. Er det egentlig sånn, eller er det sånn at klapp telefonene gjør filmen kul og ikke motsatt. Så fort man plaserer en klapp telefon i hånda på noen, så blir alt plutselig som en hollywood film rundt den personen. Ta Obama som et eksempel, kjedelig grå president med en blackberry, men hva skjer dersom vi gir han en klapp telefon? Vel , jeg lar bilde snakke for seg... Endret 8. desember 2013 av esoteric 3 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Ja, men med mindre man ikke vil være en filmstjerne så ser jeg ikke helt poenget i å investere i en slik telefon. Dog det er sikkert kult selv om jeg ikke syntes det, men om dere vil pælme telefonen i vannet så er det greit for meg. Det går tross alt ikke utover meg så... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Bare oldiser klapper igjen telefonen. De kule bare shaker den så den klapper igjen av seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå