THElastNINJA Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) The last ninja 1 og 2 Timesplitters 1,2 og future perfect Heart of darkness Scorched tanks (amiga version) Hogs of war Red Faction (den første og INGEN andre enn den) Alex kidd in the miracle world Zelda - a link to the past No one lives forever 1 & 2 Syndicate (slik det var på amiga) Soldier of fortune 1 Endret 10. desember 2013 av THElastNINJA Lenke til kommentar
oivindwold Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Dette er en sterk kandidat til spill som må få en moderne remake. Originalen var svært bra, men AIen var tvilsom, for å si det mildt. De fleste oppdragene ble alt for enkle, da missile launcherne kunne stå helt neders i skjermen og skyte på tårnene i toppen av skjermen, og tårnene ville ikke forstå en dritt. En full 3D remake (med låst kamera, så klart) ville vært tøft. Kanskje som total conversion av Starcraft 2? I samme gate har vi jo Doom. Jeg ville ikke forandret noe på gameplay, leveldesign og alt det der, men selve spillet kan mer enn gjerne bli laget på nytt i en helt ny motor. Gi oss en remake av Doom med motoren fra Battlefield 4, så snakker vi. For den saks skyld hadde det vært tøft om vi brukte den motoren til å lage en remake av Commander Keen eller Jazz Jackrabbit. Zool burde også komme tilbake snarest. Ingen som husker ham, eller i det hele tatt vet at oppfølgeren hadde en hun-maur? Nettopp. Hehe. Husker de rakettbilene hadde litt for bra rekkevidde ja. En total remake hadde vært bra. Noe lignende c & c tiberium med bf4 grafikk. Lenke til kommentar
TRUECHELSEABLUE Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Simcopter uten tvil. Et av mine beste spillminner! Lenke til kommentar
per parker Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Øverst på ønskelista er ;Amberstar (Ambermoon, Ambersun?) Tidenes beste rpg fra thalion. Ellers er det mye fra c64/amiga som kunne trengt seg en oppusing: It came from the desert (og de fleste cinemaware spillene) IK+ Barbarian Moonstone Supercars 1+2 Gobliiins serien Last Ninja 1+2 Turrican 2 Oil Imperium Dune 2 Bruce Lee Rampage Duck Tales (amiga versjonen, ikke den andre som kom nettopp) Hired guns Hunter Ishar 1+2 Osv osv .... Nå er jo det kommet en del remakes på android. North & South og Outrun er kjempegøy på padn, venter på wings som forhåpentligvis kommer snart. Rocket ranger var ok, men de kunne gjort det bedre. Endret 9. desember 2013 av per parker 2 Lenke til kommentar
Zerqent Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Warcraft 1 og 2 hadde vært konge 1 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Obliterator!!!! 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 - No One Lives Forever 1 & 2- System Shock 2 - Toonstruck - Theme Hospital Mine ønsker :-) Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Man må ikke glemme Pilot Wings!Største spillopplevelsen min på N64 uten tvil. Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Medal of Honor: Allied Assault, hadde latterlig mange timer på det i barndommen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Red Dead Redemtion i 1080p og med mer eyecandy hadde vært noe... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Spyro 1 til heroes tail Crash bandicoot 1 til 3 Zelda majoras mask Star fox adventures, elsket det spillet:) Lenke til kommentar
Dataverden Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Alle 'Crash Bandioot' spillene som kom til PS1 og PS2 :-D Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Dig Dug. Endret 10. desember 2013 av Kharan Lenke til kommentar
BlueDude Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Theme Hospital Dune 2 Spill jeg har hatt mange mange timer med, som jeg fortsatt kunne ha dratt opp igjen om de hadde fått litt oppussing Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Need For Speed: Underground 2! Lenke til kommentar
pmLai Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Warcraft 1 og 2 hadde vært konge Word. Hadde også digget enda en remake av Pokémon gen. 2 (Gold & Silver.) Får bare ikke nok av Johto regionen. Endret 10. desember 2013 av pmLai Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Vil også ha Red Dead Redemption i 1080p med texture enhancements. I tillegg: Dead Rising 1, trenger ikke å være remake bare en PC release som støtter 1080p Dante's Inferno, 1080p PC release Resident Evil 2, 3, pluss ekte 1080p release av Code Veronica med texture enhancements Timesplitters 1,2,3 Red Faction 1 Metal Gear Solid 1 ( liker at Kojima er keen på å lage en ny 1080p remake, men en 1080p remaster av twin snakes hadde dugd for min del ) Black Max Payne 1 og muligens 2, men 2 ser fortsatt bra ut, men 1rn bynner å se litt småshabby ut i forhold. Splinter Cell 1 og Pandora Tomorrow Syphon Filter 1,2 og 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Vil også ha Red Dead Redemption i 1080p med texture enhancements. I tillegg: Dead Rising 1, trenger ikke å være remake bare en PC release som støtter 1080p Dante's Inferno, 1080p PC release Resident Evil 2, 3, pluss ekte 1080p release av Code Veronica med texture enhancements Timesplitters 1,2,3 Red Faction 1 Metal Gear Solid 1 ( liker at Kojima er keen på å lage en ny 1080p remake, men en 1080p remaster av twin snakes hadde dugd for min del ) Black Max Payne 1 og muligens 2, men 2 ser fortsatt bra ut, men 1rn bynner å se litt småshabby ut i forhold. Splinter Cell 1 og Pandora Tomorrow Syphon Filter 1,2 og 3 Hva med red faction 2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå