Unlikely Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Hei, jeg har ikke mulighet til å trykke meg inn på underforumet for PC-Spill. Det virker som "liker"-knappen ligger over og blokkerer musepekeren i å trykke på den. Dobbelklikker jeg på lenken, så markeres "Liker"-knappen. Bruker Google Chrome. Det funker fint i Internet Explorer. Lenke til kommentar
code Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Samme hos meg, bruker Opera 18.0.1284.63 Win7. Lenke til kommentar
Scriptgutten Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Kanskje det er sluppet et nytt spill i det siste, og Tek har en avtale med konkurrentene om å sabotere slik at ingen får diskutert spillet, mot en liten betaling. (neida, bare tuller) Bruk linken her: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=406 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Har samme problem Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Har testet dette selv nå og opplever ikke problemet. Linken til PC kategorien er : https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=406 Jeg anbefaler nesten å tømme cache'en til nettleseren og det samme med eventuelt java og andre plug inns. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Slik ligger det over PC-Spill knappen. Bruker Chrome. Endret 8. desember 2013 av Kron Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Tror jeg har funnet feilen Dere har faktisk rett i at liker knappen overstyrer pc kategorien eller andre emner / tråder / kategorier , en midlertidig løsning er å zoome inn / ut , da bør dere få tilgang til kategorien (Ctrl + musehjul ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå