Rubenevo Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Hei!Jeg er en 17 år gammel gutt som går media, jeg vil gjerne bli ansatt i DKP når jeg blir eldre. Men jeg trenger hjelp på veien!Planen foreløpig er befalutdanning i militæret, så politi, men derfra vet jeg ikke hva som skal til! Noen som har et "trinn for trinn" for å komme inn i DKP, med utdanninger om må taes, vanskelighetsgrad osv Har noen også treningsporgram jeg kan begynne med for å komme i den beste formen for DKP? Har noen her erfaring fra DKP?hvordan man blir med i DKP osv? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Den Kongelige Politieskorte? Tja. Hør med Oslo Politidistrikt. DKP er underlagt de. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Danmarks Komunist Parti? Lenke til kommentar
Rubenevo Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2013 DKP er Den Kongelige Politieskorte ja Lenke til kommentar
ZedoRk Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) . Endret 26. juli 2014 av killbox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå