Gå til innhold

Xbox one ac adapter

Fjomsen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er det litt tvilsomt, denne adapteren leverer opp til 10.83 A. men xbox One sin orginale (ihvertfall min US modell) leverer 17.6A.

Jeg har bestillt en tilsvarende fra deal extreme, siden min US strømforsyning er ødelagt(kidsen kunne ikke vente og puttet den I stikk kontakten.) Den er på vei, men tracking systewmet til deal extreme er ikke helt bra så jeg vet ikke når den dukker opp.

jeg kan rapportere tilbake når jeg får min om den er holdbare eller ikke.

mvh

Rolf

Lenke til kommentar

Her er det litt tvilsomt, denne adapteren leverer opp til 10.83 A. men xbox One sin orginale (ihvertfall min US modell) leverer 17.6A.

Jeg har bestillt en tilsvarende fra deal extreme, siden min US strømforsyning er ødelagt(kidsen kunne ikke vente og puttet den I stikk kontakten.) Den er på vei, men tracking systewmet til deal extreme er ikke helt bra så jeg vet ikke når den dukker opp.

jeg kan rapportere tilbake når jeg får min om den er holdbare eller ikke.

mvh

Rolf

Takker for svar Rolf. Jeg ville anta at siden EU eller oss går på 220 volt og at den justerer seg 100-240V vil den regulere seg og fungere som den skal? Håper iallefall det er fakta :)

Lenke til kommentar

Strømforsyning følger med ja.

jeg har kjøpt omformer som nevnt over.

Men siden ungen puttet strømforsyningen fra US rett I norsk stikk kontakt så er den død.

Så jeg må kjøpe ny fra US (ikke noe problem å få tak i, untatt at de bare leverer til US addresser, så det er litt vanskelig, men den er på vei via datterkontor til jobben, men det tar tid..)

Til Fjomsen.

Det er ikke Volt det kommer ann på det er Ampere(A). som jeg nevner over. Men har du en orginal strømforsyning fra EU land så er du ok. men den du linker til I først posten er suspekt...

I verste fall må du kjøpe en ledning som passer I stikkontaktene I norge og inn I strømforsyningen(hvis du har for eksempel UK strømforsying) dette er en standard ledning akkurat lik den som du bruker I stasjonære PCer.

Rolf

Lenke til kommentar

Dette er en Europeisk konsoll. Det er bare

xone er 12v som x360 kjøp en 110v til 220v omformer om dere har us konsoller

Okay, du hadde vel ikke hatt en link til en side? Jeg beklager at jeg føler meg såpass hjelpesløs, men kjipt å ikke spille på boxen ;P

Lenke til kommentar

Fjomsen: Er den du har ødelagt? Bare virket rart at du vil kjøpe en Strømforsyning løst, når det følger med.

Her er informasjon om strømforsyningen til XboX One:

http://support.xbox.com/en-US/xbox-one/system/about-power-supply

Vil kansje være til hjelp.

Ja, en kompis kjøpte xbox fra usa, og bestilte fra MS store EU. Han fikk den fra USA først og strømadapteret var defekt. Han lurte på om jeg ville kjøpe xboxen hans, siden han fikk en til. Fikk helt grei pris, bortsett fra at jeg må lete etter et nytt strømadapter :p

Lenke til kommentar

du sier at adaperet er defekt? er det ødelagt eller er det bare at du ikke kan bruke det siden det er 110V?

rolf

Ser ut til at det kun er fordi den ikke fungerer i veggen når jeg spurte han nå. Er nyskjerrig på en omformer som fungerer. Har du en link til den du kjøpte Rolf?

Lenke til kommentar

det kommer vell ann på om du ser på inn eller ut det. på min US står det inn 100-120V 4.9A

Ut 12V 17.9A

Jeg tipper at på norske står det inn 220V 2,5A? og ut 12V 17.9A

Problemet er at den som det er linket til i første posten har ut 12V 10.8A. og i mine øyne holder det ikke..

Det står også "energy consumption=193W" på min US strømforsyning

Og den uoriginale leverer kun 135W.

Men vi får se når min kommer om det er nok :)

Rolf

Endret av RolfK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...