Tvillingsjel Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Man kan nok få følelser når man har sex med noen, orgasme er visst med på å gjøre noen raksjoner som hjelper med dette leste jeg. Man kan ha følelser i forkant også. Er så ulikt fra perspn til person og par til par. Tror ikke jeg vil anbefale å betale for første gangen. De fleste husker alltid den. Lenke til kommentar
stevia Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Man kan nok få følelser når man har sex med noen, orgasme er visst med på å gjøre noen raksjoner som hjelper med dette leste jeg. Man kan ha følelser i forkant også. Er så ulikt fra perspn til person og par til par. Tror ikke jeg vil anbefale å betale for første gangen. De fleste husker alltid den. Ja, dette er riktig for menn. Når en mann får orgasme utløser han hormoner som gjør at han kan bli forelsket i partneren om de koser etterpå. For kvinner så tror jeg disse hormonene utløses uansett om man får orgasme eller ikke. Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Som smellfeit 9åring var jeg allerede fullbefaren i det meste.... Kan ikke se det har brakt meg høyere opp på rangstigen eller gitt meg mere gode flashbacks. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Da misforstår du. Den var ikke dårlig i forhold til alle mine venninners første gang, men det var selvfølgelig dårlig i forhold til sexen jeg har nå. Så jeg mener at det ikke var noe å vente på i det hele tatt, og jeg er glad jeg bare fikk det unnagjort. Men det var riktig nok ikke på fylla eller noe ons, men jeg hadde ikke følelser for fyren. Jeg har hele tiden ment at man har bedre sex om man er glad i hverandre, og jeg har ikke sagt noe annet heller. Men jeg mener at man må ikke vente på å få følelser for hverandre før man har sex. Følelsene kommer etterhvert. Javel, da er vi for så vidt enige. Det jeg tolket ut ifra innlegget ditt var at det er like greit å bare ha seg med noen man ikke har noe som helst forhold til type en fyr man har plukket med seg fra byen. Da er det selvfølgelig mer spesielt om første gang er med noen man dater/er i et forhold med. Jeg understreker igjen at det ikke er en nødvendighet, men at det mest sannsynlig blir en mer minneverdig opplevelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå