Tvillingsjel Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Jeg har da ikke sagt at følelser den første gangen er en absolutt nødvendighet, men at det kan gjøre det ekstra fint. Du motsier deg selv når du sier at sex er bedre når man har følelser for hverandre, men at det ikke er så viktig den første gangen. På hvilken måte er det ikke like viktig den første gangen? Man husker alltid den første. Uansett hvor mange eller få man har, så husker man alltid den første. Dette kombinert med at det er bedre med følelser, er viktige faktorer. Om man er med en som man er forelsket i, så vil vedkommende gå inn for å glede. Om det er en tilfeldig så er det ikke nødvendigvis slik. En venninne av meg lå med en i fylla første gangen. Han forsynte seg og stakk etterpå og tok ikke hensyn til at det var vondt for henne. Min første gang var ikke vond, men fy så intetsigende. Hadde jeg enda ventet på en jeg var forelsket i istedet for å være redd for at jeg aldri ville finne noen og dermed bare ønsket å få det unnagjort... Lenke til kommentar
stevia Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Jeg har da ikke sagt at følelser den første gangen er en absolutt nødvendighet, men at det kan gjøre det ekstra fint. Du motsier deg selv når du sier at sex er bedre når man har følelser for hverandre, men at det ikke er så viktig den første gangen. På hvilken måte er det ikke like viktig den første gangen?Fordi jeg vil tro at de aller fleste som har sex første gang ikke enda har fått følelser for hverandre. Jeg hadde ikke følelser for min kjæreste (som jeg tror jeg har sagt allerede) da vi hadde sex på 3. date, men det var ikke viktig i det hele tatt. Vi hadde sex fordi vi hadde lyst til det og ingen av oss tenkte at vi måtte vente til vi hadde vært sammen i en måned liksom sånn at vi kunne være sikker på at vi var glad i hverandre. Det er noe som kommer etterhvert, og da har man rukket å bli litt kjent med hverandre på den fronten også.Sex er uansett ikke bra første gang, sånn at det spiller egentlig ingen rolle om man er forelsket eller ikke. Så derfor motsier jeg heller ikke meg selv. Man husker alltid den første. Uansett hvor mange eller få man har, så husker man alltid den første. Dette kombinert med at det er bedre med følelser, er viktige faktorer. Om man er med en som man er forelsket i, så vil vedkommende gå inn for å glede. Om det er en tilfeldig så er det ikke nødvendigvis slik. En venninne av meg lå med en i fylla første gangen. Han forsynte seg og stakk etterpå og tok ikke hensyn til at det var vondt for henne. Min første gang var ikke vond, men fy så intetsigende. Hadde jeg enda ventet på en jeg var forelsket i istedet for å være redd for at jeg aldri ville finne noen og dermed bare ønsket å få det unnagjort... Men jeg sier ikke at man bare bør få det unnagjort eller noe sånt, men jeg vil tro at for mange tar det en god stund å bli forelsket (for min del tar det gjerne en måned eller to), og en mann kan da ta hensyn selv om han ikke er forelsket i dama enda. For mange vil også være sikker på at kjemien stemmer når det kommer til sex også før man går inn i et forhold med dem. Jo takk. Fikk helt skrekken for tamponger etter den opplevelsen når jeg var fjorten. Aaaau. Tanta mi ga meg den grønne typen og den var kjempestor. Hadde mensen og skulle i svømmehallen...Å huff.. Og jeg får ikke oppi mer enn den blå selv uten jomfruhinne For min del så tok jeg den selv med mine egne hender, og det var en grei måte å gjøre det på føler jeg selv, men det betyr ikke at det var helt forferdelig vondt. ## trippelpost slått sammen av ilpostino. ## Endret 8. desember 2013 av ilpostino Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Men jeg sier ikke at man bare bør få det unnagjort eller noe sånt, men jeg vil tro at for mange tar det en god stund å bli forelsket (for min del tar det gjerne en måned eller to), og en mann kan da ta hensyn selv om han ikke er forelsket i dama enda. For mange vil også være sikker på at kjemien stemmer når det kommer til sex også før man går inn i et forhold med dem. Jo, det er klart. Det er mange hensyn å ta. Hvor raskt man forelsker seg varierer fra person til person. Om man skal være i et forhold så synes de fleste at det er viktig å være seksuelt kompatibel også. Jeg og kjæresten var så heldige at vi hadde følelsene først, i tillegg til kjemien. Noen ganger blir man rett og slett veldig kåt også. Det finnes ingen fasit. Alle må gjøre det som føles rett for dem. Kan være greit å vite hva andre følte de gjorde feil, sånn at man kan velge å ta hensyn til det - eller ignorere rådet Om man venter alt for lenge, så er faren at det blir en skikkelig big deal. Nå er ikke TS i nærheten av det på mange år til da Å huff.. Og jeg får ikke oppi mer enn den blå selv uten jomfruhinne For min del så tok jeg den selv med mine egne hender, og det var en grei måte å gjøre det på føler jeg selv, men det betyr ikke at det var helt forferdelig vondt. Jo takk du. Det var skrekkelig vondt og det var vondt over lenger tid også, i timesvis inbilder jeg meg. Ble ikke direkte noen koselig tur i svømmehallen. Aner ikke hvor mye jeg blødde ekstra da, var jo allerede slikt på gang. Hadde så lyst til å svømme, men angret meg litt. Tok litt tid etter før jeg inn hva som hadde skjedd den dagen. Endret 8. desember 2013 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Man husker alltid den første. Uansett hvor mange eller få man har, så husker man alltid den første. Dette kombinert med at det er bedre med følelser, er viktige faktorer. Om man er med en som man er forelsket i, så vil vedkommende gå inn for å glede. Om det er en tilfeldig så er det ikke nødvendigvis slik. En venninne av meg lå med en i fylla første gangen. Han forsynte seg og stakk etterpå og tok ikke hensyn til at det var vondt for henne. Min første gang var ikke vond, men fy så intetsigende. Hadde jeg enda ventet på en jeg var forelsket i istedet for å være redd for at jeg aldri ville finne noen og dermed bare ønsket å få det unnagjort... Nettopp. Det er mange som har sex bare for å bli kvitt jomfrudommen, og verken av lyst eller kjærlighet. Da sitter man bare igjen med en sprekt jomfruhinne og at man endelig kan si til venninne sine at man ikke er jomfru lenger. Hva er poenget med sex da? Fordi jeg vil tro at de aller fleste som har sex første gang ikke enda har fått følelser for hverandre. Jeg hadde ikke følelser for min kjæreste (som jeg tror jeg har sagt allerede) da vi hadde sex på 3. date, men det var ikke viktig i det hele tatt. Vi hadde sex fordi vi hadde lyst til det og ingen av oss tenkte at vi måtte vente til vi hadde vært sammen i en måned liksom sånn at vi kunne være sikker på at vi var glad i hverandre. Det er noe som kommer etterhvert, og da har man rukket å bli litt kjent med hverandre på den fronten også. Sex er uansett ikke bra første gang, sånn at det spiller egentlig ingen rolle om man er forelsket eller ikke. Så derfor motsier jeg heller ikke meg selv. For all del, hvis det føles riktig og naturlig ut - kjør på. Men hvis det kun er for å bli kvitt jomfrustempelet, så er det virkelig ikke verdt det. Nå var du allerede på din tredje date når du hadde sex med typen din, så det kan ikke sammenlignes med det å ha sex med en vilt fremmed bare for å ha gjort det. Kun fordi du ikke hadde bra sex din første gang, gjelder ikke det alle jenter. 1 Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Kom igjen. Du hjelper henne ikke med å komme med peptalk og sludder. Vis litt respekt! Nei, fordi det gjør du? Kjenner meg godt igjen i det ts snakker om, og det handler ikke om å være kresen som du sa. Kjærligheten dukker opp når man minst venter det. Derfor sa jeg at den som venter på noe godt ikke venter forgjeves. Du kan jo prøve en dating side? Eller prøve å sjekke opp noen hvis du blir betatt av de? Jeg synes selv kjærlighetsbiten er vansklig, så jeg nok ikke den beste til å gi råd. Ønsker deg lykke til ts. Du er ikke alene Endret 8. desember 2013 av -Twix- Lenke til kommentar
stevia Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jo, det er klart. Det er mange hensyn å ta. Hvor raskt man forelsker seg varierer fra person til person. Om man skal være i et forhold så synes de fleste at det er viktig å være seksuelt kompatibel også. Jeg og kjæresten var så heldige at vi hadde følelsene først, i tillegg til kjemien. Noen ganger blir man rett og slett veldig kåt også. Det finnes ingen fasit. Alle må gjøre det som føles rett for dem. Kan være greit å vite hva andre følte de gjorde feil, sånn at man kan velge å ta hensyn til det - eller ignorere rådet Om man venter alt for lenge, så er faren at det blir en skikkelig big deal. Nå er ikke TS i nærheten av det på mange år til da Jo takk du. Det var skrekkelig vondt og det var vondt over lenger tid også, i timesvis inbilder jeg meg. Ble ikke direkte noen koselig tur i svømmehallen. Aner ikke hvor mye jeg blødde ekstra da, var jo allerede slikt på gang. Hadde så lyst til å svømme, men angret meg litt. Tok litt tid etter før jeg inn hva som hadde skjedd den dagen. Ja, det er sant. Det å være 20 og jomfru er heller absolutt ikke noe ille da:) Jeg blødde faktisk ikke da min jomfruhinne var tatt, men jeg vet om en venninne som fossblødde i flere dager og til slutt måtte dra til legen For all del, hvis det føles riktig og naturlig ut - kjør på. Men hvis det kun er for å bli kvitt jomfrustempelet, så er det virkelig ikke verdt det. Nå var du allerede på din tredje date når du hadde sex med typen din, så det kan ikke sammenlignes med det å ha sex med en vilt fremmed bare for å ha gjort det. Kun fordi du ikke hadde bra sex din første gang, gjelder ikke det alle jenter. Jeg sier ikke at sexen var dårlig første gang jeg hadde det heller. Vil tro min første gang var bedre enn med de fleste andre, men det kan uansett ikke sammenlignes med nå når jeg har en god del erfaring. Man er uansett uerfaren, så man vet liksom ikke helt hva man skal gjøre osv. Så det jeg sier er at det aldri vil bli noe fantastiske greier uansett. Første gang jeg hadde sex med nåværende kjæreste var fint og flott fordi vi begge hadde en del erfaring fra tidligere. Så når man har litt erfaring og vet hva man gjør, så blir selvfølgelig sexen mye bedre. Så alt handler ikke om man har følelser for personen eller ikke. Jeg sier ikke at TS skal gå på en bar og spørre den første hun ser om han vil ha sex med henne, men jeg mener at det at hun ikke har følelser for noen absolutt ikke trenger å stoppe henne fra å ha sex med noen, for om man har kjemi og er interessert i hverandre, så kommer følelsene etterhvert. Det er ikke noe man absolutt må vente på. Jeg tror også at sex gjør det enklere å bli forelsket også. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Tja, det er egentlig ikke noe bedre for oss menn heller, den første gangen vi har sex er ofte ganske så kleint : *Man får den ikke opp pga prestasjonsangst. *Man finner ikke det riktige hullet. *Penis blir slapp under samleiet fordi man gjør alt galt eller hun du er sammen med ligger som en dau fisk og ser på taket og kjeder seg. *Man greier ikke å komme ( første gang med kondom / prestasjonsnerver etc) så man jokker som en gærning til man ikke greier mer. Er man heldig er hun veldig fornøyd... Sånn sett er jeg utrolig glad for at den første jeg var sammen med ikke var jomfru , ikke det at jeg fikk full pott på alle ovenfor, men skal innrømme at jeg scoret 2 / 4 der oppe. Kan derimot ikke si at jeg tenker på eller husker spesielt den første damen jeg var sammen med og fullførte, husker derimot hun jeg prøvde å få det til med men der alt gikk galt pga fylla 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg synes ikke første gang var vond i heletatt. Jeg kan aldri huske å ha tatt jomfruhinnen, men den har vel forsvunnet av fall på sykkelen eller noe. Jeg var 15 år, så sjansene er vel store for at jomfruhinnen ikke er er problem for en 20åring? Min første gang var ikke spesiell, men det var ikke pga meg jeg er sikker på at jeg kunne fått masse ut av det om jeg hadde vært med en med mer erfaring. Det viktigste er jo at man har kjemi, og at tenkningen er der. Så bør man ha seg med noen som har erfaring og som er glad i å please partneren sin. Fylla frarådes. Bortsett fra det så skjønner jeg ikke hvorfor første gang trenger å være så spesiell jeg da.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Tja, det er egentlig ikke noe bedre for oss menn heller, den første gangen vi har sex er ofte ganske så kleint : *Man får den ikke opp pga prestasjonsangst. *Man finner ikke det riktige hullet. *Penis blir slapp under samleiet fordi man gjør alt galt eller hun du er sammen med ligger som en dau fisk og ser på taket og kjeder seg. *Man greier ikke å komme ( første gang med kondom / prestasjonsnerver etc) så man jokker som en gærning til man ikke greier mer. Er man heldig er hun veldig fornøyd... Sånn sett er jeg utrolig glad for at den første jeg var sammen med ikke var jomfru , ikke det at jeg fikk full pott på alle ovenfor, men skal innrømme at jeg scoret 2 / 4 der oppe. Kan derimot ikke si at jeg tenker på eller husker spesielt den første damen jeg var sammen med og fullførte, husker derimot hun jeg prøvde å få det til med men der alt gikk galt pga fylla Alle problemene du nevner kan jo likesågodt være pga alkoholinntak, og ikke nødvendigvis ha noe med at det var første gangen. Jeg har vært sammen med tre jomfruer, og ingen hadde problem med å få den opp hvis man ikke finner det riktige hullet så kan jo bare damen ta hånden med jo styre. Nei, tror du hadde uflaks + fylla har skylda Egentlig så tror jeg det er verre for en gutt å være jomfru lenge. Jenter forventer liksom at gutten skal ta styringen. Tror ikke jeg hadde giddet å ta en jomfru nå, hvis jeg hadde vært singel.. Men så er jo jeg nærmere 30 enn 25 også da. Er vel ikke mange 30 år gamle jomfruer får jeg håpe. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Finnes jomfruer på nesten 40 også. Vet om en. Hadde ingen kjemi med min første. Hele opplegget var bare tragisk. Har vært med tre jomfruer jeg også, men det er mange år siden nå. Han ene ble aldri noen god elsker heller, men han var min første kjæreste. Jeg vet jeg gjerne ville funnet en jeg var forelsket i om jeg skulle ha en første omgang igjen - eller i det minste en jeg hadde hatt kjemi med. Hehe Malvado, sikkert ikke bare lett for dere heller. Forventes vel en del av gutten Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Det gjør det helt sikkert, men det er ikke helt my cup of tea Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg tror jeg har en ide' men du må ha et åpent sinn. I går var jeg innom en tråd om prostitusjon og der var det en mann som fortalte at han selger sex hjemmefra. Han virka veldig profesjonell. Kanskje det hadde vært noe? Jeg kan finne brukernavnet hans til deg hvis du vil Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Det er ikke nødvendig å betale for det. Hun forteller jo at folk har vist interesse, men at hun er ute etter noe annet. Hadde målet bare vært sex i seg selv, så er sannheten at det er lett tilgjengelig, gratis og forpliktelsesløst, så lenge hun ikke er veldig stygg. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Det er ikke nødvendig å betale for det. Hun forteller jo at folk har vist interesse, men at hun er ute etter noe annet. Hadde målet bare vært sex i seg selv, så er sannheten at det er lett tilgjengelig, gratis og forpliktelsesløst, så lenge hun ikke er veldig stygg. Du har sikkert rett. Det var en dum ide Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2013 Takk for tilbakemeldinger! Kan ikke si jeg er blitt så mye klokere, men det blir jeg vell ikke uansett. Jeg får vell bare fortsette jakten, puh! Anonymous poster hash: 14ff8...08f Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Takk for tilbakemeldinger! Kan ikke si jeg er blitt så mye klokere, men det blir jeg vell ikke uansett. Jeg får vell bare fortsette jakten, puh! Anonymous poster hash: 14ff8...08f Finn en mann du trives med og som du kan ha god samvittighet etter å hatt sex med ham, selv om det kun er en one night stand. Alle problemene du nevner kan jo likesågodt være pga alkoholinntak, og ikke nødvendigvis ha noe med at det var første gangen. Jeg har vært sammen med tre jomfruer, og ingen hadde problem med å få den opp hvis man ikke finner det riktige hullet så kan jo bare damen ta hånden med jo styre. Nei, tror du hadde uflaks + fylla har skylda Egentlig så tror jeg det er verre for en gutt å være jomfru lenge. Jenter forventer liksom at gutten skal ta styringen. Tror ikke jeg hadde giddet å ta en jomfru nå, hvis jeg hadde vært singel.. Men så er jo jeg nærmere 30 enn 25 også da. Er vel ikke mange 30 år gamle jomfruer får jeg håpe. Nåda, var ikke så veldig full (hadde ikke drukket mer en kanskje 1 øl), men prestasjonsangst og bruk av kondom førte til at jeg bommet og at jeg ikke fikk utløsning. Vart bedre dagen etterpå og hun var relativt erfaren så hun viste hvordan hun skulle hjelpe meg. Men utrolig frustrerende og kleint for meg selv ja, mange år siden dette dog. Endret 8. desember 2013 av Malvado Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Jeg sier ikke at sexen var dårlig første gang jeg hadde det heller. Vil tro min første gang var bedre enn med de fleste andre, men det kan uansett ikke sammenlignes med nå når jeg har en god del erfaring. Man er uansett uerfaren, så man vet liksom ikke helt hva man skal gjøre osv. Så det jeg sier er at det aldri vil bli noe fantastiske greier uansett. Første gang jeg hadde sex med nåværende kjæreste var fint og flott fordi vi begge hadde en del erfaring fra tidligere. Så når man har litt erfaring og vet hva man gjør, så blir selvfølgelig sexen mye bedre. Så alt handler ikke om man har følelser for personen eller ikke. Jeg sier ikke at TS skal gå på en bar og spørre den første hun ser om han vil ha sex med henne, men jeg mener at det at hun ikke har følelser for noen absolutt ikke trenger å stoppe henne fra å ha sex med noen, for om man har kjemi og er interessert i hverandre, så kommer følelsene etterhvert. Det er ikke noe man absolutt må vente på. Jeg tror også at sex gjør det enklere å bli forelsket også. Det hadde vært enklere å diskutere med deg hvis du ikke byttet mening annenhvert minutt. Først mente du at din første gang var dårlig, nå mener du at det var bedre enn for de fleste andre. Jeg forholder meg til det første innlegget ditt hvor du skrev at det er like greit å få det unnagjort. Hvis du nå mener at sex med følelser inne i bildet er bedre, så er vi enige. Det er akkurat det jeg har argumentert for hele tiden. At erfaring gjør sex bedre sier vel seg selv. Endret 8. desember 2013 av Ssnerk Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Takk for tilbakemeldinger! Kan ikke si jeg er blitt så mye klokere, men det blir jeg vell ikke uansett. Jeg får vell bare fortsette jakten, puh! Anonymous poster hash: 14ff8...08f Hva slags person ser du etter? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg vet godt hva jeg er ute etter, uten at jeg skal ramse det opp. Men jeg er en person som er vanskelig å komme innpå og trenger en solid og stødig type. Det kan godt være jeg er noe kresen, men jeg vil ikke gå inn i noe som jeg vet bare varer noen uker. Men på samme tid hadde det vært spennende å prøvd, men jeg føler bare ikke det er meg. Sist jeg var forelsket varte det i 6 år, og han var veldig av og på. Det var ganske slitsomt, kom meg aldri videre! Etter jul skal jeg melde meg inn i en studentorganisasjon, kanskje det åpner seg noen nye muligheter der! Skal jo sies at jeg oppholder meg stort sett på steder hvor det er flest jenter. Anonymous poster hash: 14ff8...08f Lenke til kommentar
stevia Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Det hadde vært enklere å diskutere med deg hvis du ikke byttet mening annenhvert minutt. Først mente du at din første gang var dårlig, nå mener du at det var bedre enn for de fleste andre. Jeg forholder meg til det første innlegget ditt hvor du skrev at det er like greit å få det unnagjort. Hvis du nå mener at sex med følelser inne i bildet er bedre, så er vi enige. Det er akkurat det jeg har argumentert for hele tiden. At erfaring gjør sex bedre sier vel seg selv. Da misforstår du. Den var ikke dårlig i forhold til alle mine venninners første gang, men det var selvfølgelig dårlig i forhold til sexen jeg har nå. Så jeg mener at det ikke var noe å vente på i det hele tatt, og jeg er glad jeg bare fikk det unnagjort. Men det var riktig nok ikke på fylla eller noe ons, men jeg hadde ikke følelser for fyren. Jeg har hele tiden ment at man har bedre sex om man er glad i hverandre, og jeg har ikke sagt noe annet heller. Men jeg mener at man må ikke vente på å få følelser for hverandre før man har sex. Følelsene kommer etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå