AnonymDiskusjon Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Hei! Er en 20 år gammel jente, som verken har hatt kjæreste eller sex. Dette er noe jeg aldri har stresset med, men tenkt at det skjer når det skjer. Men som 20-åring syns jeg at det begynner å bli på tide, dessuten har jeg et større ønske og behov for det enn tidligere. Har aldri hatt interesse av å finne meg noen på byen etc. De få gangene det har skjedd har jeg syntes det har vært både småekkelt og unaturlig. Dessuten finner jeg fulle menn lite tiltrekkende. De som er interessert i meg, er selvfølgelig ikke jeg interessert i. Jeg føler alle andre går på date, har sex, får seg kjæreste osv. lett som bare det, men hos meg skjer det aldri. Begynner å lure på om jeg må passere 40 år før det skal skje. Jeg vet at jeg enda er ung osv., men jeg er lei av å vente! Årh, er bare så lei av å være singel og jomfru, og måtte sky temaet i sosiale settinger, føle meg helt lost osv.! Er det noen oppmuntrende ord eller andre som opplever det samme? Jeg føler meg mange ganger som den eneste. Anonymous poster hash: 14ff8...08f 1 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Kanskje du bør være mindre kresen? Jeg mener ikke å være frekk Endret 7. desember 2013 av EvilSeagull Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Prøv Tinder? Har hørt at det skal være greien om dagen. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves Det er det jeg tenker Endret 7. desember 2013 av -Twix- Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves Det er det jeg tenker Kom igjen. Du hjelper henne ikke med å komme med peptalk og sludder. Vis litt respekt! Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Hvor bor du ? Vi fikser jomfru problemet 2 Lenke til kommentar
stevia Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Har du prøvd noen datingsider da? Nå har jeg ikke så mye kunnskap om nettdating, men har hørt at tinder er mer for de som bare vil ha et ons, mens man kan på sukker.no kanskje finne noen som ønsker litt mer. Og det er egentlig bare å hoppe ut i det. Husker da jeg var 16 og hadde sex første gang at jeg nesten hadde forventa at det kom til å komme lys ned fra himmelen osv, men det var ikke spesielt i det hele tatt. Så det er egentlig ikke noe vits å vente på "den rette" osv. Bare få det unnagjort tenker jeg. Men hvordan har du det med onani osv? Jeg tror at om du blir kjent med deg selv så vil første gang være en mye bedre opplevelse enn om du har jomfruhinne og ikke vet hva du selv synes er godt osv Da er det mindre å grue seg til Så bare dra på noen dates og slapp av, så skjer det når det skjer Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Og det er egentlig bare å hoppe ut i det. Husker da jeg var 16 og hadde sex første gang at jeg nesten hadde forventa at det kom til å komme lys ned fra himmelen osv, men det var ikke spesielt i det hele tatt. Så det er egentlig ikke noe vits å vente på "den rette" osv. Bare få det unnagjort tenker jeg. Jeg tenker det motsatte. Siden det ikke er noe "lys ned fra himmelen", hvorfor stresse med å bli kvitt jomfrudommen? Det blir mer spesielt hvis man har sex med noen man er forelsket i. Lenke til kommentar
stevia Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Jeg tenker det motsatte. Siden det ikke er noe "lys ned fra himmelen", hvorfor stresse med å bli kvitt jomfrudommen? Det blir mer spesielt hvis man har sex med noen man er forelsket i. Jo, det er mer spesielt, men jomfrudom er ikke noe å spare på i det hele tatt. Selvsagt ikke noe å stresse med, men ja. Sex blir bedre om man har erfaring og kjenner seg selv (og partneren etterhvert). Men de fleste har vel sex litt før de har gått inn i et forhold, og da er man gjerne ikke forelsket i personen, men det gjør jo ikke noe. Jeg og min nåværende kjæreste hadde sex på 3. date noe som føltes naturlig å gjøre, og det gikk bra med oss 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Jeg tenker det motsatte. Siden det ikke er noe "lys ned fra himmelen", hvorfor stresse med å bli kvitt jomfrudommen? Det blir mer spesielt hvis man har sex med noen man er forelsket i. Eller så bygger man seg opp store forventninger og blir kjempeskuffet 1 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Jo, det er mer spesielt, men jomfrudom er ikke noe å spare på i det hele tatt. Selvsagt ikke noe å stresse med, men ja. Sex blir bedre om man har erfaring og kjenner seg selv (og partneren etterhvert). Men de fleste har vel sex litt før de har gått inn i et forhold, og da er man gjerne ikke forelsket i personen, men det gjør jo ikke noe. Jeg og min nåværende kjæreste hadde sex på 3. date noe som føltes naturlig å gjøre, og det gikk bra med oss Om jomfrudommen er noe å spare på kommer helt an på om man ønsker en mer spesiell første gang. Nå mente jeg ikke at hun alltid må ha sex med en hun er forelsket i, men at det kan være ekstra fint den første gangen. Eller så bygger man seg opp store forventninger og blir kjempeskuffet Det kan selvfølgelig skje, men man blir nok like skuffet hvis det er en man ikke har noe spesielt forhold til. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Jeg føler meg mange ganger som den eneste. Du er nok ikke den eneste, selv om det kan virke sånn. Folk forteller jo ikke om den gangen de ikke hadde sex. Lenke til kommentar
stevia Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Om jomfrudommen er noe å spare på kommer helt an på om man ønsker en mer spesiell første gang. Nå mente jeg ikke at hun alltid må ha sex med en hun er forelsket i, men at det kan være ekstra fint den første gangen. Jeg ble som sagt veldig skuffet, selv om det var en fyr jeg likte veldig godt. Så det var ikke spesielt i det hele tatt. Bare klumsete og flaut. Det å ta jomfrudommen er ikke noen big deal i det hele tatt, så jeg for min del ser ikke hvorfor man må være forelsket første gang en har sex. Det er ikke noe spesielt uansett om man er forelsket eller ikke. God sex kommer etterhvert når man har fått litt erfaring 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Meh.. ikke'no poeng å gjøre det bare for å gjøre det. En eller annen gang skjer det ting, gjerne når en minst venter det. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Jeg ville ventet til en jeg var forelsket i om jeg fikk gjøre det igjen. Nå vard et riktignok en tampong som tok jomfrudommen min, men jeg hadde en første jeg også. Var like før jeg ble 18 og jeg følte også at det aldri kom til å skje. Hadde heller ventet litt til og vært forelsket Om man finner noen og blir hypp og har lyst, så er det ikke noe vits å vente da - om begge vil. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Jeg ble som sagt veldig skuffet, selv om det var en fyr jeg likte veldig godt. Så det var ikke spesielt i det hele tatt. Bare klumsete og flaut. Det å ta jomfrudommen er ikke noen big deal i det hele tatt, så jeg for min del ser ikke hvorfor man må være forelsket første gang en har sex. Det er ikke noe spesielt uansett om man er forelsket eller ikke. God sex kommer etterhvert når man har fått litt erfaring For min del var det både spesielt og deilig. At det ikke har noen betydning om man er forelsket eller ikke, er din mening. Hun får heller gjøre opp sin egen mening om det. Jeg vil i hvert fall si at det er betydelig bedre sex om det er følelser inne i bildet. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 For min del var det både spesielt og deilig. At det ikke har noen betydning om man er forelsket eller ikke, er din mening. Hun får heller gjøre opp sin egen mening om det. Jeg vil i hvert fall si at det er betydelig bedre sex om det er følelser inne i bildet. Sex er så utvilsomt mye bedre med følelser inne i bildet! For meg er det ingen tvil om det. Greit å ha en partner man stoler på og kan slippe seg løs med, tørre å prøve ting og gi seg over. Lenke til kommentar
stevia Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 For min del var det både spesielt og deilig. At det ikke har noen betydning om man er forelsket eller ikke, er din mening. Hun får heller gjøre opp sin egen mening om det. Jeg vil i hvert fall si at det er betydelig bedre sex om det er følelser inne i bildet. Ja, og jeg er enig med deg i at sexen er bedre når man har fått følelser for hverandre, men det er absolutt ikke noe man må ha første gang. Og sexen blir uansett dårlig når man verken har erfaring eller kjenner hverandre på den måten enda, så jeg mener at jomfrudommen ikke er noe å spare på. Og om man i tillegg har jomfruhinne, så er det VELDIG vondt. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Ja, og jeg er enig med deg i at sexen er bedre når man har fått følelser for hverandre, men det er absolutt ikke noe man må ha første gang. Og sexen blir uansett dårlig når man verken har erfaring eller kjenner hverandre på den måten enda, så jeg mener at jomfrudommen ikke er noe å spare på. Og om man i tillegg har jomfruhinne, så er det VELDIG vondt. Jo takk. Fikk helt skrekken for tamponger etter den opplevelsen når jeg var fjorten. Aaaau. Tanta mi ga meg den grønne typen og den var kjempestor. Hadde mensen og skulle i svømmehallen... Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Ja, og jeg er enig med deg i at sexen er bedre når man har fått følelser for hverandre, men det er absolutt ikke noe man må ha første gang. Og sexen blir uansett dårlig når man verken har erfaring eller kjenner hverandre på den måten enda, så jeg mener at jomfrudommen ikke er noe å spare på. Og om man i tillegg har jomfruhinne, så er det VELDIG vondt. Jeg har da ikke sagt at følelser den første gangen er en absolutt nødvendighet, men at det kan gjøre det ekstra fint. Du motsier deg selv når du sier at sex er bedre når man har følelser for hverandre, men at det ikke er så viktig den første gangen. På hvilken måte er det ikke like viktig den første gangen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå