EvilSeagull Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Jeg har søkt over alt på nettet uten hell Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Napoleonic Wars er det nyeste. Bannerlord er på vei. Du må virkelig være ny når det kommer til nettsøk. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 7. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2013 Napoleonic Wars er det nyeste. Bannerlord er på vei. Du må virkelig være ny når det kommer til nettsøk. Jeg kan forsikre deg om at jeg er ganske gammel min venn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Jeg kan forsikre deg om at jeg er ganske gammel min venn http://lmgtfy.com/?q=mount+and+blade Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Er Napoleonic Wars bare Multiplayer elns? Endret 7. desember 2013 av elx90 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Er Napoleonic Wars bare Multiplayer elns? Det stemmer. Warband er det beste valget for single player frem til bannerlord kommer. "With Fire and Sword" ble aldri en stor suksess. Endret 7. desember 2013 av Kron Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Har spilt alle de andre:D Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 7. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2013 Det stemmer. Warband er det beste valget for single player frem til bannerlord kommer. "With Fire and Sword" ble aldri en stor suksess. Hvem faen gidder å spille multiplayer på et så bra spill! Har du gått fra vettet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Hvem faen gidder å spille multiplayer på et så bra spill! Har du gått fra vettet? Mange som liker multiplayer delen av Mount and Blade. Men jeg liker personlig best å spille Mount and Blade som single player. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Mange som liker multiplayer delen av Mount and Blade. Men jeg liker personlig best å spille Mount and Blade som single player. Singleplayer er definitivt best når man spiller bra spill. One word: FarCry3! Jeg husker sist jeg prøvde multiplayer på et spill. Det var GTA5.. Jeg har aldri vært mer ulykkelig! Endret 8. desember 2013 av EvilSeagull Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Noen som har noe som helst peiling på NÅR Mount and Blade 2 kommer? Om det kommer? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Mount & Blade 2 er under utvikling, det har blitt bekreftet av utviklerne i form av noen få bilder. Når det kommer vet jeg dessverre ikke. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Hm, håper virkelig at de får gang på det! Savner Mount and blade, men klarer ikke plukke opp noen va de gamle lenger;p Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 https://www.taleworlds.com/en/Games/Bannerlord/News Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå