darkness| Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Du får spørre henne hva hun tenker og ønsker. Kanskje du blir overrasket over svaret. Kanskje hun faktisk har tenkt det samme. Lenke til kommentar
krossvoll Skrevet 13. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2013 Du får spørre henne hva hun tenker og ønsker. Kanskje du blir overrasket over svaret. Kanskje hun faktisk har tenkt det samme. Det er meget mulig, faktisk ganske sannsynlig, men likevel, om det ikke skulle være slik, vil jeg vente til over julen. Barna våre er det viktigste for meg, og at de får en fin jul er første prioritet for øyeblikket. Så da får jeg heller leve med litt dårlig samvittighet noen uker. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Vent til julen er godt overstått da.. Lykke til. Lenke til kommentar
krossvoll Skrevet 13. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2013 Vent til julen er godt overstått da.. Lykke til. Takk. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Du kunne ha svart at du var usikker hvis det var det du var..? Men det gjorde han ikke og nå har han kommet til en egen konklusjon som virker rimelig for både han og henne. Slutt å kveruler på småting. Anonymous poster hash: 19e32...c28 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Men det gjorde han ikke og nå har han kommet til en egen konklusjon som virker rimelig for både han og henne. Slutt å kveruler på småting. Anonymous poster hash: 19e32...c28 Det er vel strengt tatt ikke småting. I verste fall føler hun at hun er ført bak lyset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå