Posemedchips Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Andre kampen på rad Spurs ligger under, for så å gå opp i ledelsen :o Heldig mål da, men mål er mål Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Ai ai, stolpe fra Defoe!! Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Sterkt av Dembele, fin pasning av Holtby, faen Defoe de skal sitte i mål!!!!! Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Jupp, om armen søkte ballen eller ei skal jeg ikke si, men klar straffe. Dommerfeil. Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Haha, fy faen! DEN var klar, den! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Juksemaker pipelort.... Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Stolpe ut atter en gang.. Fa... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Jupp, om armen søkte ballen eller ei skal jeg ikke si, men klar straffe. Dommerfeil.kremt. Så du episoden ? hvis ikke det der er å oppsøke ball så vet ikke jeg Endret 7. desember 2013 av AllFather Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Sumo lagget ut, så fikk ikke sett reprisen Sett den nå, i stand corrected Det der var bedre keeperspill enn Lloris på 1-0 målet! Idiotisk gjort. Lenke til kommentar
Posemedchips Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Deilig med seier nummer to på få dager. Burde punktert kampen flere ganger, men men.. Griseheldig med en blind dommer som ikke så handsen til Sandro Defoe var positiv i andreomgang, Holtby var en av de bedre idag. Endret 7. desember 2013 av Posemedchips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå