Olav Leistad Hove Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Elise Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Du må bare fortelle modellen, Elise hvor flink hun er! Kjempefine alle tre, men har skikkelig sans for V2 og V3. Av de to klarer jeg ikke velge! Spennende og helt vakkert utsnitt! Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 7. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2013 Takk Laila, det skal jeg overbringe. Hun er for øvrig tvillingsøster til Erik som jeg har portrett av litt tidligere. De er store talenter foran kameraet Hilsen Olav Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Hei, Olav. Et godt portrett med et spontant uttrykk ! God lyssetting, - jeg får lyst til å framskynde kjøp av studioutstyr !. Versjon 1 er svært bra etter min oppfatning ... . Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2013 Takk skal du ha Albert! Portrett er moro. Masse muligheter med naturlig lys også. Hilsen Olav Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Bra jobba, Olav! Jeg liker v1 klart best. Skarpt, fin bakgrunn og ikke minst et godt uttrykk på jenta. Veldig bra! Jan Egil Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2013 Tusen takk Jan Egil! En tanke som slår meg når det gjelder bilde 2 er hvor mye det er beskjært og allikevel uten en eneste synlig pixel. Til og med bilde 1 er mye beskjært. Så bildebrikkene har gjennomgått litt av en utvikling på få år. Hilsen Olav Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Har bare lys til å presisere:) : Om jeg hadde kjent jenta, om hun var mitt barn, barnebarn, tanteunge eller lignende hadde også jeg valgt V1. Da hadde jeg kjent igjen trekkene hennes og ønsket det familiære. Eller om det skulle være en reklameplakat for klær eller smykker hadde jeg også valgt V1. Men når jeg ikke kjenner jenta så blir det for familiært å ha det på min stuevegg. Men V2 og V3 kunst. Kunst jeg gjerne ville hatt på min stuevegg ! Endret 8. desember 2013 av Jentungen1 Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2013 Skjønner absolutt hva du mener Laila. Og takk for god tilbakemelding. Setter kjempestor pris på det! Hilsen Olav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg