Gå til innhold

Multicom Kunshan P150S

Anbefalte innlegg

Hei, jeg ser på ny pc, har sett på en modifisert Winter gamer, men har lyst på bærbar. Så ser på p150s den har 770 så det er bra. Kraftig prosessor også. Så ser på denne, og den er den samme som p170s til rimeligst penge, bare at denne ikke har ssd... Men det kan jeg sette inn senere, siden mitt budsjett ikke tillater det nå. Men spørsmålet mitt er om den er noen tess? og om den kan overclockes??

http://www.multicom.no/Kunshan-P150S-15e6-Full-HD-Matt-Intel-Core-i7-4700MQe-8GBe-1TBe-GeForce-GTX-770M-3GBe-DVDRWe-Uten-operativsystem-Multicom/cat-p/c1000042/p10626059

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne maskinen er sykt kraftig. Mye, mye kraftigere enn alle andre bærbare til denne prisen. Sjekk bare på prisjakt.no etter bærbare med GTX770 og sorter etter pris.

Du vil aldri føle behovet for å overklokke den. Når man belaster denne maskinen maksimalt produserer CPU og GPU såpass mye varme at selv det beste kjølesystemet vil slite med å få ut varmen. Den har mSATA-plass inni, slik at du kan sette i en SSD senere uten å måtte ta ut snurredisken.

Om det er en kraftigst mulig bærbar du er ute etter er der absolutt ingen konkurrenter til prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...