Øystein.F. Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Vi må vente til neste haust med å slå kloa i romeposet Destiny.Bungies storsatsing har fått dato Lenke til kommentar
HooligaNs117 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Vil vel si at det er ferdig engang i løpet av 2015 da.. Ikke at det er noe galt med det! Lenke til kommentar
destinynorge.no Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Litt skuffende siden det lenge har vært snakk om andre kvartal 2014. Men en spikret dato betyr trolig at vi får vite mye nytt angående spillet i nærmeste femtid! Lenke til kommentar
latslask Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Alt det der men IKKE PC?! Nei men da så. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 På bursdagen min...tar det som et godt omen.. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 På bursdagen min...tar det som et godt omen.. Sjæl ass Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Ikke på PC, kjipt. I det minste kommer titanfall til PC ^^ Lenke til kommentar
Mr. Smartphone Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Gleder meg til betaen på ps4 Lenke til kommentar
samco Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Synd det havner i september suppa av spill lukter activision av dette Lenke til kommentar
evenlk95 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 hvorfor står det ingenting om pc release? ser jo enkelte nettbutikker som har lagt ut en pc versjon av destiny til salgs.... Lenke til kommentar
Fush. Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 hvorfor står det ingenting om pc release? ser jo enkelte nettbutikker som har lagt ut en pc versjon av destiny til salgs.... They will not confirm or deny it....... Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 dem skal holde det gaaende paa ps3 i ti aar... det horest jo bra ut. 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Dette skaffer jeg uansett. Er så lei å se alle nevner TitanFall ditt og Titanfall datt.Jeg ser ikke hva som er "så" fantastisk med hele opplegget til TitanFall. Online only shooter til 499kr, neitakk du.Destiny har ihvertfall coop og singelplayer sammen med en multiplayer del laget av et team som virkelig kan sakene sine. Ser man tilbake på hva Bungie har klart å laget med tidligere spill. 9.september kom til meg! Endret 8. desember 2013 av iL Sephiroth 1 Lenke til kommentar
Hertug Fluesopp Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Jeg vet ikke om det bare er meg eller, men jeg har heller lyst på et next gen spill med skikkelig rompeos enn enda et last gen "romepos". Lenke til kommentar
havfal Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Den personen i bakgrunnen på det store bildet liknet veldig på en kryssning mellom Master Chief og en Scout Trooper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå