metrolink Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Skal lage en debattartikkel men sliter med å finne et tema som jeg føler andre kunne ha glede av å lese, så da spør jeg dere om hva dere kunne tenkt dere å lese om i en debattartikkel. det skal ha noe med spill å gjøre fordi jeg er interessert i spill og er der jeg føler jeg får størst utbytte av oppgaven. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Et tips til hva du kan skrive er om spill gjør barn voldelige. Det finnes allerede drøssevis med andre artikler om dette emnet, slik at du enkelt kan finne stoff, fakta og idéer. Hva hvis du skriver om positive sider med spill, som f. eks. språklig og sosial utvikling. Lenke til kommentar
metrolink Skrevet 7. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2013 Oppfattet da skal jeg begynne å skrive! Lenke til kommentar
Bodø/Glimt Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Er mange positive og negative sider du kan drøfte hvis du skriver noe ala "Barn og spill: Hva er konsekvensene?". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå