BirgerCaC Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Så viften stoppet. Fungerer viften når du slår på maskinen igjen? Jeg hadde ett lignende problem for noen år siden, og da løste det seg selv. Lenke til kommentar
memberid-323818 Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2013 Nei, har restartet den. Ingenting skjedde med viften. Lot den stå i 2 timer, ingenting skjedde når jeg slo den på igjen, viften bare står stille, ikke tegn til liv en gang. Måtte gjøre ferdig en oppgave på et spill i stad, så tokk på meg dress og satt ute, det vart kalt, så hvis det er noe jeg kan gjøre, hadde jeg vært happy Lenke til kommentar
memberid-323818 Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2013 Legger til at jeg har nå åpnet maskinen igjen, og når jeg koblet den til strømmen for å slå den på, så begynte viften og gnistre, og ledingene ble rød-glødende... har en lik pc der det meste har gått, men er det en ide og prøve og bytte om de viftene?? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Hva mener du med at de begynte å gniste? Lenke til kommentar
memberid-323818 Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2013 Driver også med rc, der jeg hadde et lignende problem og det kom av at + og - minus strøm kom i kontakt og begynte og lage varme istedenfor og levere strøm, vet ikke om dette har noe med saken og gjøre da. Det som jeg mente var at ledningene som går med strøm til vifta ble rødglødende. Lenke til kommentar
memberid-323818 Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2013 Edit, glemte det med gnistrene, det gnistret lit en to tre ganger, så ble det rød glødene, og gummien rundt ledningen begynte og smelte... tror du at denne pcen er farlig, og at jeg skal ta den ut av drift, eller skal jeg ta bort kjølingen, eller fikse viften?? Lenke til kommentar
memberid-323818 Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2013 Vips, byttet bare om kabelen fra den andre, og den funket igjen, fant ut at gummien gjorde så pluss og minus kom i kontakt med hverandre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå