AnonymDiskusjon Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Hei! Jeg har et spørsmål ang. støtte fra NAV for en person som er arbeidsledig(og har jobbet lite før) og ikke studerer, er det mulig å få noe støtte fra NAV da? Noen som har peiling på dette, eller vet hvor jeg kan finne informasjon om det? Jeg har sett på NAV sine nettsider, men syns det var vanskelig å finne svar der. Anonymous poster hash: b92f8...8d3 Anonymous poster hash: b92f8...8d3 Lenke til kommentar
Metaldude Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 https://www.nav.no/Arbeid/Arbeidss%C3%B8ker/Inntektssikring/Dagpenger Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Hei! Jeg har et spørsmål ang. støtte fra NAV for en person som er arbeidsledig(og har jobbet lite før) og ikke studerer, er det mulig å få noe støtte fra NAV da? Noen som har peiling på dette, eller vet hvor jeg kan finne informasjon om det? Jeg har sett på NAV sine nettsider, men syns det var vanskelig å finne svar der. Anonymous poster hash: b92f8...8d3 Anonymous poster hash: b92f8...8d3 Dersom han ikke sa opp selv, så har han rett til dagpenger eller sosialstønad/bostøtte. Dersom han sa opp selv så må han vente i 1-2 måneder før han får støtte. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Også må han ha tjent en viss sum på 1 år. Hvis ikke blir det nok sosialen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå