Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 JKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Herregud for en gjeng..Klomsmikkler. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 JA!!1:d::D:d!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 fy faen for et pisslag Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2013 hiihihi Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Amagad, to grusomme minutter fra begge lag ender opp i det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 fy faen for et pisslag Hva snakker du om? Aaaaahh, den der så jeg i mål. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Liverpool, Stoke OG Soton scorer, wohoo 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Liverpool, Stoke OG Soton scorer, wohoo Flotters! Lenke til kommentar
sector Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Jeg og er redd for hva utfallet blir. Det er ikke få kamper Liverpool har spilt siste åra, der det har vært enveiskjøring, for så å få et sullemål imot, og tape kampen. Men der fikk Liverpool mål gitt. Da ser eg lysere på saken med tanke på utfallet. West Ham må frem, og det åpner for Suarez, Sterling og co. Sterling har forsåvidt spilt seg opp utover i kampen syns eg. Men han burde scoret for litt siden. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Oh lord! Flott gjort av Sterling, Suarez med en overdose selvtillit prøver å klinke til med yttersiden av foten. Deilig å ha farten til Sterling på kontringer Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 West Ham bedre offensivt enn defensivt i denne kampen. Kan score de, og hadde sikkert gjort det med en bedre spiss.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Faen der var jeg redd. :O Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 7. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2013 Satser på 3p på Anfield og og at Stoke og Soton fikser poeng. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Sterling eller Suarez bør score på en kontring så fort som mulig etter pause. West Ham er ikke ufarlig offensivt. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Hva snakker du om? Aaaaahh, den der så jeg i mål. Så du ikke målet? pisslag= westham. Guy Demel må være blant de dårligste i PL(Collins også på min 5 dårligste liste) Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Coutinho er forresten fantastisk å ha i angrep. Han ser muligheter ingen andre ser, og klarer å slå de vanskelige gjennomstikkerne. Sterling har så langt ikke kvalitetene som en god kantspiller behøver, men fungerer ypperlig på kontringer. Mignolet hadde en fantastisk redning, uten han hadde vi ligget under tidlig i kampen, og da hadde det blitt en kjedelig og vanskelig kamp. Suarez er så målkåt at han fort kan punktere kampen i andreomgang, og skal samtidig ha skryt for en god avslutning som endte i selvmål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 SAKHOOO! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå