Jaeggen Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 M/S Innvik Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 7. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2013 Versjon 3 er tatt tidligere i sommer..... Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Blinkskudd! Spennende utsnitt. Veldig beskrivende og flott beskrivende bakgrunn også! Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2013 Blinkskudd! Spennende utsnitt. Veldig beskrivende og flott beskrivende bakgrunn også! Hei, Laila. Takk for kommentar. Hyggelig at du likte bildet - Jon arne Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Hei, Jon Arne. svært bra dokumentarbilde fra et av de mest voldsomme uværsdøgnene på svært mange år ! Hvordan fikk du tatt bildet, - i jobbsammenheng ? Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Jaeggen Skrevet 8. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2013 Hei, Jon Arne. svært bra dokumentarbilde fra et av de mest voldsomme uværsdøgnene på svært mange år ! Hvordan fikk du tatt bildet, - i jobbsammenheng ? Vennlig hilsen Albert. Hei, Albert . Hyggelig at du likte bildet En kjenning av en kjenning,, hadde en kjenning som jeg ikke kjente,.... Han tipset meg, da en eller annen i den rekken visste at jeg holder på med litt fotografering på si:) Dessuten er jeg i jobbsammenheng tilstadighet nedom svestadbrygga . Kamera har jeg bestandig med !! - Jon Arne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg