jwa Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Hei, har fått problem med at Wi-Fi kobler seg fra på den ene s4 active vi har, må skru av og på for å få koblet til igjen (har forbrikkresatt den). Noen som har forslag til hva som kan være problem ? Lenke til kommentar
jwa Skrevet 7. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2013 Nei, og har virket i 4 måneder Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Har noe av det samme problemet med min vanlige S4. Telefonen er koblet litt nettet, men får ikke kontakt med internet. Byttet til 5 GHz nett noe som hjalp en stund. Har en Netgear ruter Endret 7. desember 2013 av Mr. A Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Jeg og hadde samme problemet med min dlink router & S4, etter en lang stund med problemer kjøpte jeg ny router, men før jeg rakk og bytte over til den nye så forsvant problemet av seg selv. Så nå har jeg to routere. Søkte mye rundt selv da og det virker som det er mange som har sånne problemer, enkelte har hatt suksess med og endre krypterings type på wifi nettverket sitt, kan være verdt et forsøkt. Endret 7. desember 2013 av esoteric Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 Har hatt samme problemet på flere nettverk med ulik kryptering. Har prøvd blandt annet altibox sin ruter, netgear, inteno, asus, linksys osv. Tror ikke problemet ligger i ruteren eller måten den fungerer på, men heller en bug i enten Samsung sin Android distrubusjon til S4 telefonene eller maskinvaren brukt i disse telefonene. 1 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 7. desember 2013 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Grunnen til at jeg byttet routere var fordi jeg leste at det var noe med enkelte dlink modeller som skapte problemer med blant annet S4. f.eks http://www.gottabemobile.com/2013/05/16/how-to-fix-samsung-galaxy-s4-wifi-problems/ Og siden en router var billigere enn ny mobil, så gikk jeg for en enkel løsning.. Selv om det viste seg at jeg ikke trengte det. Endret 7. desember 2013 av esoteric Lenke til kommentar
RBerget Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Oppdater firmware på routeren. Funket i mitt tilfelle, men så hadde jeg dlink også da.. Der hadde siste firmware i loggen noe om s4 spesifikt... Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Det har virket i 4 måneder ja, men har telefonen blitt oppdatert nylig? Sånn ca samtidig som problemet oppstod? Ellers er det å prøve å skifte trådløs-kanal, 2.4Ghz vs 5Ghz, trådløst passord uten mellomrom eller spesialtegn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå