Smurstafa Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Fikk bekreftet nå at dette ikke er prosedyren Elkjøp kjører. Det blir kø og salg starter først i morgen Edit: På Elkjøp Lørenskog iallefall. Takk for oppdateringen! Da er skuldrene igjen senket til normal høyde Lenke til kommentar
Raatass72 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Dette hørtes for godt ut til å være sant.. Spesielt med tanke på at det kom fra en bruker som ble medlem her for 15 minutter siden.. Kan vi i såfall spørre hvilken butikk dette var? Ja vet det hørest for godt ut til å vere sant, men det er det! Hadde en bruker her under release av ps3, men den er borte vekk... Liten elkjøp butikk på vestlandet. Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 12. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2013 Synes synd på de nordvestlandet som skal stå i kø. Alt tyder på en våt, kald og mye vind opplevelse Lenke til kommentar
Raatass72 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 morgen slippes Playstation 4 bundelen med spillet Killzone: Shadow Fall! Salget vil kun finne sted i våres fysiske varehus, og prisen er 4390,- For mer informasjon se her: http://www.elkjop.no/Playstation_4 dette ble nettopp postet på facebook av elkjøp Merkelig, jeg betalte 3990,- idag på elkjop Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Enig der.. For oss på lørenskog ser det ut til at vi får det relativt greit.. Den sterke vinden utenfor nå skal løye utover kvelden, og være helt vindstille i løpet av natten. Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 12. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2013 Enig der.. For oss på lørenskog ser det ut til at vi får det relativt greit.. Den sterke vinden utenfor nå skal løye utover kvelden, og være helt vindstille i løpet av natten. Er det sånn at du bor nærme? Sånn at jeg kan vente med å dra bort til du gir klarsignal? Haha Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Er det sånn at du bor nærme? Sånn at jeg kan vente med å dra bort til du gir klarsignal? Haha Bor 5-10 minutter unna.. Skal prøve å få oppdatert her så fort vi er all set up Skal være relativt rolig på værfronten fra midnatt av, og har ingen planer om å være der før den tid, så tror vi er safe uansett Endret 12. desember 2013 av Smurstafa Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Var innom Elkjøp i Trondheim i dag, selgeren ville ikke si noe om antallet, men kunne fortelle om at en ansatt ville komme ut av butikken rundt 09:30. Litt usikker på når jeg skal dra dit.. Lenke til kommentar
Ebx Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Elkjøp Nordås påstod de ikke fikk inn noen, og at jeg må til Elkjøp Sartor for å få tak i en i morgen, der får de visst inn 13 stk. Lenke til kommentar
pålsteen Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Noen som har tenkt seg til Elkjøp / expert i Porsgrunn i natt? Lenke til kommentar
Rivaille Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Noen som har tenkt seg til Elkjøp / expert i Porsgrunn i natt? Jepp. Jeg vurderer det! Regner for øvrig med at pågangen ikke blir så veldig stor. Gamestop skal få inn 60 eksemplarer i morgen også. Endret 12. desember 2013 av Rivaille Lenke til kommentar
pålsteen Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Jepp. Jeg vurderer det! Tror det holder om vi møter opp i 6 draget... Elektrosjappene sitter jo tett som haggel her i området! Lenke til kommentar
Rivaille Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Tror det holder om vi møter opp i 6 draget... Elektrosjappene sitter jo tett som haggel her i området! Jeg vet ikke, ved release møtte sistemann på elkjøp i Porsgrunn opp rundt 5, og de selger bare 8 eksemplarer denne gangen. Men det er jo fryktelig kjedelig å sitte ute hele natta... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Vet ikke hvor relevant det er, men i dag på Komplett sitt PUP i min by så var de få PS4 å se i forhold til lanseringsdatoen. Kanskje bare en fjerdedel så mange? Poenget er uansett, har trøkket gitt seg? Lenke til kommentar
Triangel Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Elkjøp Nordås påstod de ikke fikk inn noen, og at jeg må til Elkjøp Sartor for å få tak i en i morgen, der får de visst inn 13 stk. Hvor har du fått vite dette fra? Når jeg ringer sier de at de ikke har noen informasjon om hvilke butikker som har på lager, og hvor mange. Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Exspert Åsane, Fana og Oasen i Bergen har alle sagt til meg på epost at de ikke får noen konsoll i morgen. Fana sa de var på grunn av at de fikk på relese og oasen trodde dette gjaldt alle butikkene deres i Bergen. Noen som har hørt fra flere elkjøp butikker i Bergen? Lenke til kommentar
pålsteen Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Jeg vet ikke, ved release møtte sistemann på elkjøp i Porsgrunn opp rundt 5, og de selger bare 8 eksemplarer denne gangen. Men det er jo fryktelig kjedelig å sitte ute hele natta... Mulig... Om de har 15 i Skien som noen skrev her så er oddsen betydelig bedre der. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Da er det sikret to stykk engangsgriller, så dere som skal til Lørenskog og vil ha litt varmmat i natt/de tidlige morgentimene, drass med noen grillpølser Lenke til kommentar
Rivaille Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Mulig... Om de har 15 i Skien som noen skrev her så er oddsen betydelig bedre der. Tja, det kommer an på når du møter opp, riktignok er det noen fra forumet som allerede skal til Skien, da, og Expert ligger jo i tillegg rett ved siden av Elkjøp.. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Tja, det kommer an på når du møter opp, riktignok er det noen fra forumet som allerede skal til Skien, da, og Expert ligger jo i tillegg rett ved siden av Elkjøp.. Ekspert har sagt tydlig ifra at de ikke får inn noen før på nyåret. Den bundlede versjonen er en spesialavtale Elkjøp(Lefdal) har fått til med Sony/Nordisk film. Lefdal hadde forøvring lovt vekk alle de fikk inn i mitt nærområde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå