magnusalex Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 De skrev det selv på Facebook Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 morgen slippes Playstation 4 bundelen med spillet Killzone: Shadow Fall!Salget vil kun finne sted i våres fysiske varehus, og prisen er 4390,-For mer informasjon se her: http://www.elkjop.no/Playstation_4 dette ble nettopp postet på facebook av elkjøp Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Bare et tips På elkjøp skien og posgrunn var det fullt kl 05:00 forrige gang. De som ikke fikk den gangen kommer sikkert til å møte opp enda tidligere i morgen for ikke å gå i samme fella. Det var ganske mange som ikke fikk PS4 i skien 29 november Endret 12. desember 2013 av BuerN0R Lenke til kommentar
Rivaille Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Bare et tips På elkjøp skien og posgrunn var det fullt kl 05:00 forrige gang. De som ikke fikk den gangen kommer sikkert til å møte opp enda tidligere i morgen for ikke å gå i samme fella. Det var ganske mange som ikke fikk PS4 i skien 29 november I så fall lurer på om jeg ikke bare skal droppe det. Er jo fryktelig kjedelig å møte opp så tidlig uten å få noe som helst. Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 møter du opp rundt 2-3 tiden tror jeg du er sikra. Møter du opp rundt 5-6 så tror jeg ikke du får Lenke til kommentar
Rivaille Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Riktignok er det bare 8 konsoller de får inn i Porsgrunn, da. Forresten, vet du hvordan det har vært med køsystemet her i bygda? Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 i skien så kom de ut rundt 08:00 og ga ut kølapper, tror de gjorde det i porsgrunn også. Uansett så ordner som regel de som står i kø et "system" slik at alle vet hvilken plass man har. Var hvertfall slik vi gjorde det i skien. I Porsgrunn fikk jeg bare beskjed om at alle plassene var tatt så jeg kunne bare dra videre. Lenke til kommentar
Rivaille Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Mkay. Du regner selv med å stå i Skien? Lenke til kommentar
BuerN0R Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Skulle egentlig det, men har en kamerat som hadde forhåndsbestilt på komplett. Han ville ikke ha den allikevel så jeg har vært på pickup point i sandefjord å hentet den i dag Lenke til kommentar
Spurs Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 20 stk Killzone bundle på Elkjøp Ullevål. Var der nettopp, og det hang lapp på døra. Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 12. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2013 Køspotting Tenkte vi kunne bruke denne tråden ikveld/natt og utover morgendagen til Køspotting og tilbakemeldinger til folk som lurer på hvordan køen er lokalt hos dem. Ser ingen grunn til å opprette en ny tråd for dette Jeg selv våknet for ikke så lenge siden og merker at jeg gleder meg noe sykt til å stå med en konsoll i hendene. Har planer om å kjøpe NFS, Bf4 premium, PS+ for et år, bytte inn FIFA og laste ned ps4 versjonen av AC. Venter nok til nyåret med å kjøpe en ekstra kontroll 1 Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 For de som har planlagt å køe utenfor Elkjøp Lørenskog i natt, ta med grillpølser Har planer om å drasse med meg et par engangsgriller hvis jeg finner noen butikker som selger slikt på vinterhalvåret. Grillene tennes så fort vi blir kalde og sultne, noe jeg tipper blir en gang mellom 4 og 5.. 1 Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 12. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2013 For de som har planlagt å køe utenfor Elkjøp Lørenskog i natt, ta med grillpølser Har planer om å drasse med meg et par engangsgriller hvis jeg finner noen butikker som selger slikt på vinterhalvåret. Grillene tennes så fort vi blir kalde og sultne, noe jeg tipper blir en gang mellom 4 og 5.. Hadde planer om å ha pølser i termos, men hvis du står for grill så er det ikke snakk om at jeg gidder å spise lunkne wienerpølser Lenke til kommentar
Raatass72 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Jeg vil anbefale folk om å møte opp i butikkene nå! Jeg var akkurat og plukket opp min ps4 bundle på en lokal elkjøp butikk, dette er ingen release så er den på lager så kan den selles! Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Noen som vet hvilene butikker i Bergen som får konsoller og hvor mange? Sendte epost til 4 exspert butikker og har nå fått svar fra Fana og Åsane som begge sa at de ikke får/har noe konsoller i morgen. Jeg vil anbefale folk om å møte opp i butikkene nå! Jeg var akkurat og plukket opp min ps4 bundle på en lokal elkjøp butikk, dette er ingen release så er den på lager så kan den selles! Hmm, når jeg hørte på Radcrew podcasten i dag sa de at sony har satt begrensing på at de ikke får lov å selge før i morgen. Men klart, alltid noen som gjør feil. Endret 12. desember 2013 av Sakiko Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Så koselig altså! Nesten så jeg får lyst til å dra til Lørenskog og stå i kø selv om jeg har konsollen Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Jeg vil anbefale folk om å møte opp i butikkene nå! Jeg var akkurat og plukket opp min ps4 bundle på en lokal elkjøp butikk, dette er ingen release så er den på lager så kan den selles! Dette hørtes for godt ut til å være sant.. Spesielt med tanke på at det kom fra en bruker som ble medlem her for 15 minutter siden.. Kan vi i såfall spørre hvilken butikk dette var? Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Dette hørtes for godt ut til å være sant.. Spesielt med tanke på at det kom fra en bruker som ble medlem her for 15 minutter siden.. Kan vi i såfall spørre hvilken butikk dette var? Han laget vel sikkert brukeren for å tipse dere. Jeg tror han hvertfall. Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 12. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Jeg vil anbefale folk om å møte opp i butikkene nå! Jeg var akkurat og plukket opp min ps4 bundle på en lokal elkjøp butikk, dette er ingen release så er den på lager så kan den selles!Fikk bekreftet nå at dette ikke er prosedyren Elkjøp kjører. Det blir kø og salg starter først i morgen Edit: På Elkjøp Lørenskog iallefall. Endret 12. desember 2013 av DaddyDrunk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå